logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۱۱۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان:

مجمع عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان برگزار می‌شود

مجمع-عمومی-شرکت‌های-سرمایه‌گذاری-سهام-عدالت-استان-زنجان-برگزار-می‌شود
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: مجمع عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان فردا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

ابوالفضل عباسچیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به برگزاری عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان زنجان اظهار کرد: مجمع عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته قرار بود مجمع عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا منتفی شد ابراز کرد: در مجمع عمومی حدود 15 نفر از سهامداران به صورت حضوری در اقتصاد و دارایی استان حضور می یابند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان بیان کرد: بقیه سهامداران که بیش از 300 هزار نفر هستند که به صورت غیر حضوری در این مجمع شرکت خواهند کرد.

وی بیان کرد: سهامداران به صورت غیر حضوری و به روش الکترونیکی در این مجمع رای خواهند داد.

عباسچیان خاطر نشان کرد: جلسه مجمع عمومی شرکت‌های‌سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان فردا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: نتیجه قطعی رای مجمع عمومی سهام عدالت فردا ساعت ۱۳ ظهر اعلام خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان ابراز امیدواری کرد که با مشارکت حداکثری و موثر سهامداران، زمینه ورود افراد متعهد، متخصص، توانمند و حرفه‌ای به هیئت مدیره شرکت سرمایه ‏گذاری سهام عدالت استان زنجان به منظور حفظ و صیانت از حقوق و دارایی‌های ارزشمند مردم استان فراهم شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر