logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۱۱۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

اعتراض داوطلبین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان زنجان پذیرفته می‌شود

اعتراض-داوطلبین-انتخابات-میان‌دوره‌ای-مجلس-در-دفتر-نظارت-و-بازرسی-شورای-نگهبان-استان-زنجان-پذیرفته-می‌شود
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان گفت: اعتراض داوطلبین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان زنجان پذیرفته می‌شود.

حسین میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به روند اعتراض داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه کرونا در کشور و به جهت رفاه حال داوطلبین محترمی که دراستانهای دیگر برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند و صلاحیت آنها احرا نشده است، شورای محترم نگهبان شرایطی را فراهم کرده تا این داوطلبین بتوانند اعتراض خود را در کمترین زمان ممکن ارائه دهند.

وی در توضیح این خبر افزود: این داوطلبین می‌توانند از روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه 1400 تا چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه 1400 به مدت چهار روز از ساعت 9 تا 16 شکایت و اعتراض خود را بدون مراجعه به استانهای مربوطه به دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان واقع در مجتمع ادارات جنب اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ارائه دهند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان عنوان کرد: داوطلبین همچنین می‌توانند اعتراض خود را به دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در شهرستانهای استان تحویل و رسید دریافت نمایند.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر