logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۱۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

محدودیتی در عرضه کالاهای اساسی در استان زنجان وجود ندارد

محدودیتی-در-عرضه-کالاهای-اساسی-در-استان-زنجان-وجود-ندارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به تامین کالاهای اساسی نیاز بازار در استان زنجان گفت: محدودیتی در عرضه کالاهای اساسی در استان زنجان وجود ندارد

به گزارش موج رسا; حسین جعفری شامگاه شنبه در جلسه تنظیم بازار با تاکید بر اینکه هیچ گونه محدودیت و مشکلی در فروش و عرضه اقلام خوراکی و کالاهای اساسی مردم در استان وجود ندارد، اظهار کرد: در تامین چند قلم کالای اساسی پر مصرف شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، شکر و برنج در استان محدودیتی وجود ندارد.

وی به برپایی نمایشگاهی با عنوان طرح ضیافت از 31 اردیبهشت لغایت 6 خرداد در استان اشاره و بیان کرد: از ابتدای برپایی این نمایشگاه تا 5 خرداد، در مجموع 87 تن برنج، 106 تن شکر، 31 تن گوشت مرغ و 2 تن گوشت قرمز در این نمایشگاه به فروش رفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: در صورت نیاز مصرف کنندگان، محدودیتی در تامین بیشتر این اقلام در سطح استان وجود ندارد.

وی در ادامه به افزایش چشمگیر فروش و خروج دام زنده از استان اشاره و ابراز کرد: میزان دام خارج شده از استان بیشتر از مجموع کشتار انجام شده بوده که در صورت تعیین سیاست‌های استانی می‌توان در این زمینه محدودیت‌ها و سیاست‌هایی اعمال کرد.

جعفری بیان کرد: علیرغم افزایش قیمت گوشت قرمز در استان طی 2 ماه اخیر نسبت به میانگین کشوری، هنوز این میزان از میانگین 9 استان همجوار پایین تر است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار تلاش می شود قیمت عرضه گوشت قرمز در استان از میانگین 9 استان همجوار بیشتر نباشد و تاکنون نیز این مصوبه در استان به صورت کامل اجرا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه افزایش مصرف گوشت‌های منجمد در بازار یکی از راههای کنترل بازار بوده است ابراز کرد: برای توسعه اینکار می‌توان با یک برنامه ریزی بلند مدت اقدام کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر