logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۱۰۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت‌وگو با موج رسا:

پیروزی‌های جبهه مقاومت اسرائیل را به نابودی نزدیکتر کرده است/ روز قدس مظلومیت مردم فلسطین را یادآوری می‌کند

پیروزی‌های-جبهه-مقاومت-اسرائیل-را-به-نابودی-نزدیکتر-کرده-است-روز-قدس-مظلومیت-مردم-فلسطین-را-یادآوری-می‌کند
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا اسرائیل را به زمان نابودی نزدیکتر و تحقق حاکمیت ملت مسلمان فلسطین را محقق کرده است.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: روز قدس روز یادآوری آرمان بزرگ مسلمین در آزاد سازی فلسطین و قدس شریف است که این یادآوری در مقابل سیاست به فراموشی سپردن موضوع فلسطین و قدس توسط دشمنان اسلام از جمله آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب اسرائیل مطرح شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام دهه‌ها است تلاش می‌کنند موضوع فلسطین و قدس به بوته فراموشی سپرده شده و وجود رژیم جعلی اسرائیل به رسمیت شناخته شود، افزود: عادی جلوه دادن کشور اسرائیل از توطئه‌های دشمنان در فلسطین اشغالی است.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مقابل سیاست فراموشی آرمان فلسطین، امام عظیم‌الشان با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس اشغالگر بودن و غاصب بودن اسرائیل را در جمعه پایانی ماه رمضان برضرورت دائمی و همیشگی بودن غاصب بودن اسرائیل تاکید کرد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امسال هم برای دفاع از آرمان فلسطین روز قدس را گرامی داشته و  متجاوز و غارتگر بودن رژیم جعلی اسرائیل و مظلومیت مردم فلسطین را یادآوری می‌کنیم.

حجت‌الاسلام شجاعی تصریح کرد: آزادی قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمین شعار امسال روز قدس است که مردم ایران به همراه آزادی خواهان جهان سر می‌دهند.

وی با بیان اینکه نشانه‌های زوال اسرائیل با توجه به شرایط و وضعیت منطقه غرب دیده می‌شود، افزود: امروز این رژیم جعلی دارای وضعیت مطلوب و مناسبی در این منطقه نیست و آخرین تلاش‌های خود را برای محافظت از موجودیت خود انجام می‌دهد.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پیروزی‌های جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا اسرائیل را به زمان نابودی نزدیکتر و تحقق حاکمیت ملت مسلمان فلسطین را محقق کرده است تا فلسطینیان بر سرنوشت خود حاکم شوند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر