logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۱۰۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان به موج رسا خبر داد؛

امتحانات پایان نیمسال دانشگاه پیام نور از یک تا 26 خردادماه برگزار می‌شود

امتحانات-پایان-نیمسال-دانشگاه-پیام-نور-از-یک-تا-26-خردادماه-برگزار-می‌شود
مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به تغییر زمان امتحانات پایان نیمسال این دانشگاه گفت: امتحانات پایان نیمسال از یک تا 26 خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

اصغر حاج‌علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: امتحانات پایان نیمسال دانشگاه پیام نور بدون تغییر در ترتیب برگزاری آن‌ها در بازه زمانی اول تا 26 خردادماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به امکان برگزاری امتحانات پایان نیمسال در بسترهای متعدد مورد تایید با هماهنگی اساتید خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه شرایط ناشی از شیوع بیماری کووید 19، لزوم اتخاذ تمهیدات لازم با توجه به برگزاری آمار بالای آزمون‌های الکترونیکی دانشگاه در سراسر کشور و به منظور ارتقای کیفیت اجرایی برگزاری ارزشیابی دروس نظری در نیمسال دوم، امتحانات نسبت به تاریخ قبلی در تقویم آموزشی 10 روز زودتر برگزار می‌شود.

حاج‌علی‌اکبری افزود: طبق دستورالعمل سازمان مرکزی و به منظور سهولت در برگزاری آزمون‌ها دانشگاه‌ها مجاز هستند آزمون‌های پایان نیمسال را در بسترهای متعدد مورد تایید با هماهنگی اساتید برگزار کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه در دستورالعمل سازمان مرکزی، امکان برگزاری پیش از موعد امتحانات با هماهنگی و رضایت دانشجویان فراهم شده است، گفت: اساتید می‌توانند جهت کاهش بار ترافیکی در صورت هماهنگی و اطلاع‌رسانی کامل با دانشجویان، آزمون‌ها را در نوبت‌ها و زمان‌های هماهنگ‌شده دیگر برگزار کنند به شرطی که خارج از بازه زمانی تعیین‌شده (یک تا 26 خرداد) نباشد.

وی اظهار داشت: استفاده از سایر شیوه‌های ارزشیابی برای گروه‌های درسی با تعداد دانشجوی کمتر از 5 نفر با تشخیص مدرس مربوطه و تایید رئیس استان به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مجاز است.

حاج‌علی‌اکبری خاطرنشان کرد: تاریخ قبلی آغاز امتخانات از 11 خرداد بود که با تغییرات فوق 10 روز به جلو کشیده شده و از اول خردادماه آغاز می‌شود و هیچ تغییری در ترتیب امتحانات به وجود نیامده است.

وی افزود: تمام آزمون‌های این دانشگاه به صورت الکترونیکی بوده و فقط تعداد محدودی از دروس آزمایشگاهی به صورت عملی و حضوری است که آن هم با هماهنگی اساتید و با حضور تعداد محدود دانشجویان و همچنین رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر