logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۱۰۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

اختصاص 20 میلیارد تومان به پروژه سد مشمپا در استان زنجان

اختصاص-20-میلیارد-تومان-به-پروژه-سد-مشمپا-در-استان-زنجان
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال 20 میلیارد تومان به پروژه سد مشمپا اختصاص یافته است که رقم ناچیزی برای سرعت بخشی به پروژه محسوب می‌شود.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سرعت اجرای پروژه سد مشمپا همچون سال‌های گذشته است اگر چه این پروژه متوقف نشده است اما روند کندی را طی می‌کند.

وی ادامه داد: بودجه تخصیص یافته به سد مشمپا همچون سال گذشته کم است اما قرارگاه خاتم در حال اجرای این پروژه در استان زنجان است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بخش قابل توجهی از معوقات قرارگاه خاتم در این پروژه تسویه شد و امسال هم با سرعت بیشتری پروژه پیگیری می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با وجود اینکه بودجه کمی به این پروژه اختصاص یافته است اما می‌توان با استفاده از روش‌های دیگر آن را ادامه داد.

طاهری با بیان اینکه در گذشته بدهی این پروژه بسیار زیاد بود که در سال گذشته بخشی با تهاتر رفع شد، خاطرنشان کرد: باید جلسه ای در این زمینه برگزار و بر روند اجرای پروژه افزود:

وی از تخصیص 20 میلیارد تومان در سال 1400 به این پروژه خبرداد و گفت: بودجه تخصیص یافته کافی نیست و مشکلات این پروژه را حل نمیکند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر