logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۱۰۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

اتمام عملیات زیرسازی پروژه اتصال شهرک صنعتی اشراق به راه‌آهن زنجان تا پایان تیرماه

اتمام-عملیات-زیرسازی-پروژه-اتصال-شهرک-صنعتی-اشراق-به-راه‌آهن-زنجان-تا-پایان-تیرماه
رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از اتمام عملیات زیرسازی پروژه اتصال شهرک صنعتی اشراق به راه‌آهن تا پایان تیرماه امسال خبرداد و گفت: در حال حاضر 80 درصد پروژه محقق شده است.

محسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در حال حاضر پروژه اتصال شهرک شماره یک به خطوط راه آهن ادامه دارد اظهار کرد: این پروژه سالیان سال است که در دست اقدام بوده و جزو پروژه‌هایی قدیمی است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا این پروژه را به اتمام برسانیم تصریح کرد: زیر سازی این پروژه برعهده ما است و بعد از آن برای ادامه کار ریل گذاری به راه آهن زنجان تحویل داده خواهد شد.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه در بحث زیرسازی تقریبا 80 درصد کار به اتمام رسیده است افزود: عملیات زیرسازی در محل باراندازی به اتمام رسیده و در این مسیر دو پل نیز ساخته شده است.

وی بیان کرد: اگر مشکلی ایجاد نشود عملیات زیرسازی این پروژه تا پایان تیرماه به پایان می‌رسد و بعد از تحویل به راه آهن زمان اتمام پروژه توسط راه آهن اعلام می‌شود.

بدنبال ایجاد دو ناحیه صنعتی در طارم هستیم

عباسی در ادامه با اشاره به ایجاد ناحیه صنعتی در هندی‌کندی طارم  اظهار داشت: در چورزق نیز به دنبال این هستیم که یک ناحیه صنعتی نیز به وسعت 50 تا 60 هکتاری ایجاد کنیم.

وی گفت: با توجه به استقبالی خوب سرمایه‌گذاران در طارم به دنبال ایجاد این دو ناحیه صنعتی در طارم هستیم.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان عنوان کرد: ایجاد ناحیه صنعتی در هندی کندی در اولویت قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌کنیم تا ابتدای سال آینده این ناحیه صنعتی ایجاد شود.

وی ابراز کرد: استعلامات 18 گانه در چورزق نیز به اتمام رسیده و امیدواریم بتوانیم 50 تا 60 هکتار نیز در این منطقه ناحیه صنعتی ایجاد کنیم.

عباسی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم واحدهای فرآوری و سرمایه‌گذاران جدید بتوانند در ناحیه صنعتی ایجاد شده مستقر شوند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر