logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۱۰۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به موج رسا خبر داد؛

پلمب 13 باشگاه ورزشی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا در استان زنجان

پلمب-13-باشگاه-ورزشی-به-دلیل-عدم-رعایت-مصوبات-ستاد-کرونا-در-استان-زنجان
سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از پلمب 13 باشگاه ورزشی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا در استان زنجان خبر داد.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هم‌اکنون به دلیل وضعیت قرمز کرونایی، تمام باشگاه‌های ورزشی تعطیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: تیم بازرسی متشکل از شبکه بهداشت، اداره کل ورزش و جوانان و پلیس اماکن، روزانه با گشت در سطح شهرها اقدام به بازرسی کرده و به باشگاه‌های متخلف که فعالیت می‌کنند ابتدا تذکر شفاهی و کتبی داده و در صورت تکرار و عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا منجر به پلمب آن‌ها می‌شود.

امانی افزود: تاکنون 13 باشگاه ورزشی در سطح استان به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا پلمب شده اند.

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه تعدادی از باشگاه‌های ورزشی سال گذشته به کلی جمع‌آوری کردند، گفت: متاسفانه آسیب‌هایی که ویروس کرونا به ورزش و به‌ویژه بخش خصوصی وارد کرده، جبران‌ناپذیر است.

وی اظهار داشت: متاسفانه باشگاه‌های خصوصی که با هزینه شخصی به ورزش استان و سلامتی جامعه کمک می‌کنند به صورت کلان، متضرر شده‌اند.

امانی خاطرنشان کرد: این افراد، سالن را اجاره کرده و تجهیزات مورد نیاز را نیز با تسهیلات، تهیه کرده‌اند و امروز در بازپرداخت اقساط تسهیلات و پرداخت اجاره‌بها به مشکل خورده‌اند و متاسفانه ادامه تعطیلی‌ها منجر به این شد که واقعا نتوانستند ادامه دهند و به کلی تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه نهایت سعی و تلاش ما بر این است که این باشگاه‌ها را بعد از پایان بیماری کرونا احیا کنیم، تصریح کرد: با رایزنی‌های لازم سعی می‌کنیم که این باشگاه‌ها با دریافت تسهیلات در دوران کرونا خود را حفظ کنند.

امانی با اشاره به خسارت‌های مادی به باشگاهداران گفت: جهت استمهال اقساط تسهیلات کرونایی باشگاهداران با وزارت ورزش و وجوانان مکاتبه شده و این مهم در حال پیگیری است.

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به بخشش اجاره‌بهای برخی هیات‌ها و سالن‌های ورزشی در سال گذشته از سوی اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت: امسال با توجه به تعطیلی باشگاه‌ها، اماکن تحت اختیار اداره کل، اجاره داده نشده که بهای ان دریافت شود و موعد قراردادشان به اتمام رسیده و اکنون نیز تعطیل هستند.

این مسئول در خصوص برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان نیز خاطرنشان کرد: با توجه به لغو مجمع در تاریخ قبلی (22 فروردین)، نهایت سعی و تلاش ما این است که این مجمع در شنبه آینده (18 اردیبهشت) برگزار شود و امیدواریم این اتفاق بیفتد و رئیس هیات فوتبال استان انتخاب شود و بتواند با اقتدار و برنامه، جلو برود.

وی در خصوص لغو مسابقات کشتی ساحلی انتخاب کشوری که قرار بود نیمه دوم فروردین در زنجان برگزار شود، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز بسیاری از استان‌ها، اکثر فدراسیون‌های ورزشی، مسابقات خود را لغو کرده‌اند و منتظر ابلاغ جدید هستیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر