logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۱۰۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بعد از لغو مجمع در 22 فروردین؛

اما و اگرهای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال زنجان/ تمام نگاه‌ها به ستاد کرونا است

اما-و-اگرهای-برگزاری-مجمع-انتخاباتی-هیات-فوتبال-زنجان-تمام-نگاه‌ها-به-ستاد-کرونا-است
دبیر هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه شنبه (18 اردیبهشت) به عنوان زمان جدید برگزاری مجمع انتخابات ریاست این هیات مشخص شده است، گفت: با این وجود، هیچ چیز قطعی نشده و مجمع در صورت صدور مجوز از سوی ستاد کرونا برگزار خواهد شد.

مهدی ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شرایط امروز به دلیل وضعیت قرمز کرونایی به‌گونه‌ای شده که مشخص نیست چه اتفاقی خواهد افتاد و هیچ برنامه‌ای را به‌طور قطعی نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

وی با بیان اینکه مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان بر روی کاغذ، روز شنبه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان به دنبال اخذ مجوز برگزاری مجمه هستیم.

ناصحی با بیان اینکه برگزاری مجمع در تاریخ قبلی (22 فروردین) توسط ستاد کرونا لغو شد، تصریح کرد: احتمال دریافت مجوز از ستاد کرونا در این مرحله بسیار قوی‌تر از مرحله قبل است.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان گفت: اهمیت برگزاری انتخابات هیات فوتبال برای مسئولان استان روشن است که باید برگزار شود لذا با توجه به آغاز روند نزولی کرونا امیدواریم از شرایط قرمز خارج شده و بتوانیم مجمع را در زمان مقرر برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: حتی اگر به احتمال بسیار ضعیف، برگزاری مجمع در زنجان امکانپذیر نباشد، گزینه آخر این است که مجمع در زمان مذکور اما در شهرستان ایجردو برگزار شود زیرا این شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد.

ناصحی با بیان اینکه شهاب‌الدین عزیزی‌خادم (رئیس فدراسیون فوتبال) برای حضور در مجمع انتخاباتی به زنجان سفر خواهد کرد، افزود: دعوت از اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز با نظر ستاد کرونا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با وتجه به اینکه تاکید ستاد کرونا بر حضور تعداد افراد کم و حداقل نفرات است، تعداد اعضای مجمع را از 40 نفر به 25 نفر کاهش دادیم و اعضای بدون رای از حضور در مجمع حذف شدند.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه تمام تلاش و همت ما برگزاری مجمع و مشخص شدن رئیس هیات است، گفت: در خصوص خبرنگاران نیز در صورتی که امکان دعوت از ان‌ها ممکن نباشد با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان تلاش می‌کنیم تا به صورت پخش زنده، مجمع را پوشش دهند.

وی در خصوص ساعت برگزاری مجمع خاطرنشان کرد: ساعت برگزاری نیز تاکنون مشخص نشده اما با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و برای اینکه مشکلی در روزه میهمانان شهرستانی پیش نیاید، تلاش بر این است که بعدازظهر باشد.

ناصحی با اشاره به حضور 7 کاندیدای نهایی در مجمع انتخابات اظهار داشت: تاکنون هیچ کدام از کاندیداها به طور رسمی و مکتوب، انصراف خود را به هیات فوتبال استان ارائه نداده‌اند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر