logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۱۰۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بازرس کل استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

اقدامات خوبی که در مدیریت بیماری کرونا انجام شده باید تقویت شود

اقدامات-خوبی-که-در-مدیریت-بیماری-کرونا-انجام-شده-باید-تقویت-شود
بازرس کل استان زنجان با بیان اینکه این استان عملکرد خوبی در مدیریت و پیشگیری از ویروس کرونا داشته است، گفت: این اقدامات، کافی نبوده و باید تقویت شود تا بتوان میزان شیوع ویروس را به حداقل رساند.

ابوالفضل خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه ویروس کرونا کل دنیا را به چالش کشیده است، اظهار داشت: علی‌رغم این که استان زنجان عملکرد خوبی در مدیریت بیماری کرونا داشته اما به دلیل ضعف در رعایت مقررات بهداشتی، وارد موج چهارم شده‌ایم.

خمسه خاطرنشان کرد: در سال گذشته، برنامه‌  بازرسی از عملکرد ستاد کرونای استان، تدوین و اجرایی شد که با توجه به پیشنهادهای ارائه ‌شده، اقدامات خوبی نیز انجام شده اما همچنان نیازمند تلاش و همت بیشتر مردم و مسئولان است تا بتوانیم با رعایت حداکثری مقررات بهداشتی، میزان شیوع این ویروس را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به بررسی‌های میدانی به‌عمل‌آمده از میزان رعایت مقررات بهداشتی افزود: طبق بررسی‌های صورت‌گرفته، ضعف‌هایی در رعایت مقررات . پروتکل‌های بهداشتی توسط دستگاه‌های اجرایی، نظام صنفی و شهروندان ملاحظه شده که به ستاد کرونای استان نیز اعلام گردیده است.

بازرس کل استان زنجان ادامه داد: غربالگری کارکنان و مراجعین به مراجع اداری از تکالیف دستگاه‌های اداری و اجرایی است که به منظور حفظ سلامتی آحاد مردم در صورت ترک فعل مذکور، برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی گفت: از عموم هم‌استانی‌ها انتظار می‌رود ضمن رعایت حداکثری مقررات و پروتکل‌های بهداشتی، دستگاه‌های ناقض مقررات بهداشتی را به بازرسی کل استان معرفی کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر