logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۱۰۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هئیت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی استان زنجان خبر داد؛

19 اردیبهشت آخرین فرصت رسیدگی به اعتراض رد صلاحیت شدگان شوراها

19-اردیبهشت-آخرین-فرصت-رسیدگی-به-اعتراض-رد-صلاحیت-شدگان-شوراها
رئیس هئیت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی استان زنجان گفت: 19 اردیبهشت آخرین فرصت رسیدگی به اعتراض رد صلاحیت شدگان شوراهای اسلامی است.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر توسط هئیت‌های نظارت شهرستان به اتمام رسیده و داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هئیت‌های اجرایی و نظارت شهرستانی امروز فرصت اعتراض به رد صلاحیت خود دارند.

وی با بیان اینکه هئیت عالی نظارت استان از فردا کار خود را آغاز می‌کند هر چند در حال حاضر هم مشغول بررسی هستیم، افزود: این هئیت تا 19 اردیبهشت ماه سال جاری اعتراض به رد صلاحیت‌ها را نهایی می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در رد و تایید صلاحیت‌ها به مر قانون و حق وعدالت توجه شده و اینجا گلوگاهی است که باید به منافع مردم توجه شده و از منافع مردم صیانت و حفاظت کنیم تا افراد صلاحیت‌دار تایید شوند.

رئیس هئیت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه اگر افراد بدون صلاحیت اگر در این جایگاه قرار گیرند منافع مردم تامین نخواهند شد، افزود: حضور افراد نالایق در مسند قدرت در سطح استان و کشور تجربه شده است که این افراد منافع مردم را رها کرده و منافع خود را تامین کرده‌اند.

حجت‌الاسلام شجاعی با بیان اینکه از هر دو طرف بین دو حق‌الناس قرار داریم، خاطرنشان کرد: اگر افراد صلاحیت‌دار رد شوند حق‌الناس ایجاد شده و اگر افراد ناصالح تایید شوند حق مردم ممکن است تضییع شود.

 رئیس هئیت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی استان زنجان ادامه داد: تحت تاثیر هیچ امری خارج از قانون و حق و عدالت قرار نمی‌گیریم  و با شجاعت از منافع مردم و حق‌الناس حفاظت خواهیم کرد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر