logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۰۹۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

لیگ کشوری تندرستی یوگا از 20 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود

لیگ-کشوری-تندرستی-یوگا-از-20-اردیبهشت-ماه-آغاز-می‌شود
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان زنجان گفت: لیگ کشوری تندرستی یوگا از 20 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

 محمدکریم رحیمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: لیگ ملی نشاط شامل ورزش‌های الکترونیکی و رایانه‌ای در فضای مجازی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این لیگ از ابتدای اردیبهشت آغاز شده و تا پایان خرداد سال جاری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون استان زنجان، مقام 12 لیگ ملی نشاط را دارد.

رحیمی‌زاده افزود: لیگ ملی نشاط شامل ورزش‌های رایانه‌ای و فضای مجازی از قبیل گیم‌نت، فوتبال، تیراندازی و سایر رشته‌ها در فضای مجازی است.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان زنجان با اشاره به لیگ تندرستی که در بهمن و اسفند سال گذشته در سطح کشور برگزار شد، گفت: استان زنجان در لیگ تندرستی در بین 32 استان کشور، مقام پنجم را کسب کرد.

وی افزود: در بین 450 شهر کشور در لیگ تندرستی نیز ماهنشان و زنجان به ترتیب به رتبه‌های  16 و 17 دست یافتند.

رحیمی‌زاده با بیان اینکه لیگ تندرستی در طول 45 روز برگزار شد، اظهار داشت: علاقه‌مندان در این لیگ باید روزانه نسبت به ارسال فیلم 30 ثانیه‌ای از حرکات ورزشی خود در سامانه مربوطه اقدام می‌کردند که 25 هزار کلیپ از استان زنجان در لیگ تندرستی مشارکت داده شد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان زنجان گفت: در بین 32 کمیته این هیات در استان نیز کمیته تمرینات معلق با ارسال 15 هزار کلیپ، مقام اول استان را کسب کرد و کمیته‌های آمادگی جسمانی و پیلاتس نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی در خصوص سایر برنامه‌ها نیز اظهار داشت: لیگ کشوری تندرستی یوگا از 20 اردیبهشت آغاز می‌شود.

رحیمی‌زاده با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه ورزشکاران در حال انجام است، خاطرنشان کرد: جامعه ورزش استان شامل بسیج ورزشکاران، اداره کل ورز و جوانان استان و هیات‌های ورزشی طی روزهای گذشته با کمک‌های مالی خود 5 زندانی جرایم مالی غیرعمد را از زندان‌های استان آزاد کردند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر