logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۰۹۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

پویش زنجان همدل تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد/ مشارکت بیش از 11 هزار نفر در پویش

پویش-زنجان-همدل-تا-پایان-ماه-مبارک-رمضان-ادامه-دارد-مشارکت-بیش-از-11-هزار-نفر-در-پویش
مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی پویش زنجان همدل از مبعث رسول اکرم(ص) جهت آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد گفت: این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

علاءالدین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از ابتدای ایجاد پویش زنجان همدل تاکنون 11 هزار و 338 نفر در این پویش مشارکت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم خیّر و نیکوکار از ابتدای پویش تاکنون بیش از 4 میلیارد تومان جهت آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد، کمک کرده‌اند.

کریمی با بیان اینکه تاکنون 57 نفر از زندان‌های استان آزاد شده‌اند، افزود: پرونده بقیه زندانیان واجد شرایط نیز در دست اقدام است که با جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا پایان ماه رمضان رمضان از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگردند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: بدهی این زندانیان از محل کمک‌های مردمی و خیرین، گذشت شاکیان، کمک‌های بلاعوض ستاد دیه کشور، آورده خود زندانیان و اعطای تسهیلات، تامین شده است.

وی اظهار داشت: خیرین می‌توانند جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کمک‌های نقدی خود را به صورت غیرحضوری و از طریق شماره حساب 0224137397006 و یا شماره کارت 6037991899973626 پرداخت کنند.

کریمی افزود: دفتر نمایندگی ستاد دیه در استان در نشانی زنجان، خیابان امام خمینی(ره)، جنب کوچه حاج‌نوروزلر، روبه‌روی بانک سپه (انصار سابق) واقع است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر