logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۰۹۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در گفت‌و‌گو با موج‌رسا:

تصفیه خانه شهرک صنعتی طارم تا 18 ماه آینده تکمیل می‌شود

تصفیه-خانه-شهرک-صنعتی-طارم-تا-18-ماه-آینده-تکمیل-می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با اشاره به احداث سیستم تصفیه خانه در شهرک صنعتی طارم گفت: تکمیل تصفیه خانه شهرک صنعتی طارم 18 ماه طول می‌کشد و در تلاش هستیم این تصفیه خانه‌ها را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کنیم.

محسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکل محدودیت زمین‌های شهرک صنعتی در شهرستان طارم اظهار کرد: متاسفانه به دلیل شرایط منطقه نمی‌توان به محدوده شهرک صنعتی در شهرستان طارم اضافه کنیم.

وی به غیر‌فعال بودن برخی از زمین‌های واگذار شده شهرک صنعتی در شهرستان طارم اشاره و تصریح کرد: نسبت به خلع ید زمینهای غیر‌‌فعال شهرک صنعتی طارم اقدام می‌شود و بعد از آن این زمین‌ها به سرمایه‌گذاران جدید واگذار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با تاکید بر اینکه پرونده زمین‌های راکد با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد بیان کرد: قبل از خلع ید به صاحبان زمینهای شهرک صنعتی طارم فرصت داده خواهد شد تا نسبت به فعال کردن طرح های خود اقدام کنند اگر در فرصت داده شده نتوانند طرح‌های خود را به مرحله عملیاتی برسانند زمین واگذار شده خلع ید شده و به سرمایه گذار جدید واگذار خواهد شد.

وی در مورد تامین زمین مورد نیاز برای سرمایه گذاران فرآوری محصولات کشاورزی در شهرستان طارم عنوان کرد: واحدهای فرآوری در شهرک‌های صنعتی طارم مستقر هستند، موظفند نسبت به احداث پیش تصفیه برای واحد خود اقدام کنند علاوه بر آن شرکت شهرک‌های صنعتی در تلاش است نسبت به راه اندازی تصفیه خانه شهرک صنعتی طارم اقدام کند.

عباسی با تاکید بر اینکه مطالعات راه اندازی تصفیه خانه شهرک صنعتی طارم به پایان رسیده است ابراز کرد: در حال حاضر اقدامات لازم برای عملیاتی کردن ایجاد تصفیه خانه در شهرک صنعتی طارم در حال انجام است.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر هیچ کدام از واحدهای فرآوری مستقر در شهرک صنعتی طارم پیش تصفیه ندارند عنوان کرد: باید این واحدها نسبت به راه اندازی پیش تصفیه اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با تاکید براینکه تکمیل تصفیه خانه شهرک صنعتی طارم حدود 18 ماه طول می‌کشد ادامه داد: به جد پیگیری می‌کنیم که این تصفیه خانه در این شهرک راه اندازی شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر