logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۰۹۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد؛

تجلیل از کارگران و واحدهای نمونه کارگری در استان زنجان

تجلیل-از-کارگران-و-واحدهای-نمونه-کارگری-در-استان-زنجان
مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا اغلب برنامه‌های هفته کار و کارگر در فضای مجازی برگزار شد، گفت: برنامه تقدیر از کارگران و واحدهای نمونه کارگری نیز امروز با جمعیت بسیار محدود و در زمان بسیار کوتاه برگزار می‌شود.

سجاد اجاقلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه هفته کار و کارگر از 5 اردیبهشت آغاز می‌شود، اظهار داشت: امروز (11 اردیبهشت) آخرین روز این هفته با عنوان روز جهانی کار و کارگر بوده و روزهای گذشته نیز به عنواین مختلف نامگذاری شده بود.

وی با بیان اینکه تمام برنامه‌ها در سطح کشور تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با محدودیت مواجه شده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل، امسال بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار شد.

اجاقلو با بیان اینکه همه‌ساله طی جشنواره امتنان از کارگان و واحدهای نمونه تجلیل می‌شد، افزود: کارگر نمونه، واحد نمونه و گروه کارگری نمونه هر سال طی این جشنواره انتخاب و تقدیر به عمل می‌امد که امسال نیز بر اساس فرآیندهای مربوطه توسط داوران انتخاب شدند.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: منتخبین جشنواره امتنان مشخص شده و با نصب بنر در سطح شهر نیز معرفی شده‌اند که امروز طی برنامه‌ای با حضور جمعیت بسیار محدود و در زمان کوتاهی تقدیر خواهند شد.

وی با بیان اینکه از هر بخش باید یک کارگر به عنوان نمونه انتخاب شود، اظهار داشت: متاسفانه در بخش‌های کشاورزی و خدمات، کارگران واجد شرایط که ویژگی‌ها، مشخصات و دستاوردها را همراه با مستندات لازم ارائه دهند، وجود نداشت و طبق اعلام داوران، منتخبی وجود نداشت اما در بخش صنعت، آقای مهران نصیری از شرکت ایران ترانسفو به عنوان کارگر نمونه انتخاب شد.

اجاقلو خاطرنشان کرد: شرکت صبا مرغ نوآوران در بخش کشاورزی و شرکت خالص‌سازان نیز در بخش صنعت به عنوان واحدهای نمونه و همچنین شرکت خالص‌سازان به عنوان گروه کار نمونه انتخاب شدند.

وی افزود: علاوه بر این‌ها کارفرمایان مسئولیت‌پذیر نیز در حوزه‌های کرونا و سلامت‌محور انتخاب شدند.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در خصوص ابتلای جامعه کارگری به بیماری کرونا گفت: تعدادی از کارگران در واحدهای مختلف، درگیر این بیماری شدند که طبیعی است اما با توجه به اینکه جامعه کارگری زیر 60 سال هستند، فوتی‌های کرونایی این قشر به ندرت و معدود بود.

وی اظهار داشت: در راستای حمایت از کارگران آسیب‌دیده از ویروس کرونا نیز با همکاری بسیج کارگری، بسته‌های معیشتی در بین کارگران آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر