logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۰۹۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد؛

اجرای طرح هادی ۱۲۰ روستا توسط بنیاد مسکن در استان زنجان

اجرای-طرح-هادی-۱۲۰-روستا-توسط-بنیاد-مسکن-در-استان-زنجان
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از اجرای طرح هادی در ۱۲۰ روستا توسط بنیاد مسکن در استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; رضا خواجه‌ای اظهار کرد: اعتبارات مصوب بخش عمران روستایی این بنیاد در سال جاری با افزایش ۲ برابری نسبت به سال قبل به 640 میلیارد ریال رسید.

خواجه ای ادامه داد: از 640 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی، 160 میلیارد ریال در قالب قیر می باشد.

وی خاطر نشان کرد: این اعتبارات برای تهیه، اجرا و بازنگری طرح های هادی روستایی، اجرای بهسازی و احیای بافت با ارزش روستایی، کمک به تامین مسکن و توسعه مناطق روستایی و اجرای طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی هزینه می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تاکید کرد: اجرای طرح هادی در 120 روستای استان و آسفالت ریزی معابر 50 روستا در طول یک سال از برخی اقدامات حوزه عمران روستایی این نهاد می باشد که امیدواریم با جذب اعتبارات و تلاش همکاران ، این‌میزان در سال جاری افزایش یابد.

خواجه ای، تعداد اجرا ی طرح هادی در روستاهای بالای 20 خانوار در استان ، را 413 روستا بر شمرد و گفت: میانگین اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان ۵۸/۲درصد و در سطح کشور۴۶/۲ درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن یادآور شد: با توجه به اتمام افق ده ساله طرح هادی برای 274 روستا بازنگری شده و در حال حاضر نیز تعداد روستاهای نیازمند تهیه طرح بازنگری 190 روستا می باشد.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر