logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۰۹۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تاکید کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین آرمان قدس

ضرورت-استفاده-از-ظرفیت-فضای-مجازی-برای-تبیین-آرمان-قدس
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ضروری است از ظرفیت فضای مجازی و سایبری برای تبیین آرمان قدس به جامعه استفاده کرد.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز قدس در زنجان، اظهار داشت: امسال امکان برگزاری حضوری مراسم راهپیمایی روز قدس به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام فراهم نیست.

وی برضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی و سایبری برای تبیین اهداف روز قدس تاکید کرد و گفت: باید از فرصت شب‌های قدر نیز برای تبیین آرمان قدس به جامعه استفاده کرد.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: بنرها و شعارهای طراحی شده باید حداکثر کارآییی را داشته و محتوای منطقی تهیه و در فضای مجازی ارائه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان یادآور شد: نسل جوان و نوجوان باید در این زمینه توجیه شوند که این کار خودبه خود انجام نمی‌شود و باید بصیرت افزایی در این زمینه انجام شود.

آیت‌الله خاتمی برضرورت افزایش باشکوه برنامه‌های روز قدس تاکید کرد و گفت: یادآوری مسئله اول جهان اسلام تکلیف شرعی است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره)،  ۳۲ سال پیش مسئله فلسطین را بیان کردند، افزود: باید پررنگتر و ریشه‌ای در خصوص قدس تبیین اقناعی داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: باید گره‌های ذهنی و سئوالات جوانان در خصوص مسئله قدس و محور مقاومت در برگزاری برنامه‌های روز قدس مورد توجه باشد.

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: برای تببین موضوع قدس باید تلاش های لازم انجام شود و در جلسه استانی کرونا نیز باید این موضوع برای اعضا تبیین شود.

وی یادآور شد: در خصوص مسئله قدس باید از  شعار گذر کنیم و به تبیین شعوری این مسئله بپردازیم.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر