logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۰۹۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

هیچ تجمعی در روز قدس برگزار نمی‌شود/ آزادی قدس نزدیک است، شعار محوری روز قدس

هیچ-تجمعی-در-روز-قدس-برگزار-نمی‌شود-آزادی-قدس-نزدیک-است،-شعار-محوری-روز-قدس
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: به دلیل انتشار ویروس کرونا، هیچ تجمعی به مناسبت روز قدس در استان زنجان برگزار نمی‌شود،

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز قدس، اظهارداشت: روز جهانی قدس طراحی هوشمندانه و حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و روز وحدت امت مسلمان و آزادی خواهان جهان برای حل مسئله فلسطین و دفع شر رژیم غاصب اسرائیل است.

وی گفت: همه ساله آزادی خواهان و مستضعفان جهان در روز قدس با حضور در خیابان‌ها و شعار دادن علیه آمریکا، اسرائیل و مزدوران آنها، اقدامات ددمنشانه این رژیم را محکوم می‌کنند.

این مسئول بیان داشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری روز قدس از روزهای تعیین کننده و تیری به قلب توطئه فراموشی روز قدس است که باید این روز بزرگ داشته شود چرا که این روز  مخصوص ملت ایران نیست و مردم آزادی خواه جهان این روز را گرامی می‌دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآورشد: در سال‌های گذشته تجمع خیابانی و راهپیمایی گسترده به مناسبت روز قدس و برائت از رژیم غاصب اسرائیل  برگزار می‌شد اما امسال به دلیل وضعیت ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم فراهم نشد.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه سال گذشته با وجود بهتر بودن وضعیت مجوز برگزاری راهپیمایی خودروی به مناسبت روز قدس داده نشد، افزود: امسال هیچ تجمعی به این مناسبت برگزار نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داشتیم همه مدیران در این جلسه حضور داشته باشند اما چرایی کم اهمیت جلوه دادن این روز از سوی برخی مدیران جای سئوال است.

این مسئول با اشاره به خیانت برخی سران کشورهای عربی به مردم فلسطین و عادی سازی رابطه با رژیم غاصب اسرائیل، گفت: نباید حساسیت‌های جامعه اسلامی نسبت به این موضوع کمرنگ شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآورشد: با گرامیداشت روز قدس معامله قرن به شکست انجامیده و هم پرسی منطقی‌ترین راه حل مشکل فلسطین است.

حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: در روز فلسطین اقدامات دشمنان در ترور شهید سردار سلیمانی، شهید فخری‌زاده و خراب کاری مراکز هسته‌ای محکوم می‌شود و فعالان عرصه مجازی این اقدامات ددمنشانه را محکوم می‌کنند.

وی با بیان اینکه برضرورت ابلاغیه از سوی استاندار زنجان به اعضای شورای اداری برای نصب بنر و فضاسازی برای روز قدس تاکید کرد و گفت: مصاحبه با شخصیت‌های مطرح استان در خصوص تبیین آرمان قدس، نصب پرچم بزرگ فلسطین در ورودی شهر زنجان و در میدان بسیج و برافراشته شدن آن همزمان با روز قدس از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این زمینه است.

این مسئول گفت: نامگذاری یکی از میادین و معابر جدید شهر زنجان به نام قدس، برگزاری مسابقات تلفنی مجازی، برگزاری راهپیمایی مجازی قدس، برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی، توزیع و انتشار محتوا توسط مجموعه‌های فرهنگی و از دیگر برنامه‌های پیشنهادی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان شعار محوری روز قدس را آزادی قدس نزدیک است، عنوان کرد و گفت: سخنران راهپیمایی مجازی روز قدس در زنجان، حجت‌الاسلام اختری است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر