logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۰۹۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون رئیس جمهور:

نتایج خوبی از واکسن مشترک ایران و کوبا به دست آمده است

نتایج-خوبی-از-واکسن-مشترک-ایران-و-کوبا-به-دست-آمده-است-
معاون رئیس جمهور با اشاره به تولید مشترک واکسن بین ایران و کوبا گفت: نتایج خوبی از واکسن مشترک ایران و کوبا به دست آمده است .

به گزارش موج رسا; جمشید انصاری امروز در حاشیه مراسم آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی-کوبایی اظهار کرد: با توجه به فرآیند شیوع بیماری کرونا و درگیری کشور با این بیماری، ضرورت تامین واکسن مورد نیاز برای واکسینه کردن مردم احساس می‌شد که در این راستا دولت تامین واکسن را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اینکه کارهایی در کشور در زمینه تولید واکسن شروع شد، ابراز کرد: انستیتو پاستور که مسئولیت مستقیم در این زمینه داشت با همکاری انستیتو فینلای کوبا کار مشترکی را در زمینه تولید واکسن انجام دادند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به اینکه بنده از ابتدا در جریان این کار بودم، خاطرنشان کرد: فاز سوم انسانی این واکنش در حال انجام است و استان زنجان نیز به عنوان یکی از استانهای پایلوت انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه به عنوان یک وظیفه در شهر خودم برای اطمینان دادن به مردم این واکسن را تزریق کردم، ابراز کرد: نتایج خوبی از این واکسن به دست آمده و مسئولان این زمینه اطمینان بیشتری در خصوص آن دارند.

انصاری تصریح کرد: این واکسن به عنوان واکسن پایه در امر واکسیناسیون کرونا در کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.//آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر