logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۰۹۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
سخنگوی شورای وحدت استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

اعضای مرکزی شورای وحدت استان زنجان و هیات‌های اجرایی شهرستان‌ها تشکیل شد

اعضای-مرکزی-شورای-وحدت-استان-زنجان-و-هیات‌های-اجرایی-شهرستان‌ها-تشکیل-شد
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان استان زنجان گفت: طی انتخابات صورت‌گرفته، اعضای مرکزی شورای وحدت استان زنجان به تعداد 18 نفر با ترکیبی از نمایندگان احزاب و تشکل‌ها و همچنین نمایندگان اقشار مختلف تشکیل شد.

رضا رحیم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شورای وحدت اصولگرایان در سطح کشور با محوریت جامعه روحانیت مبارز تشکیل شده و آقای منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این شورا در سطح کشور و استان زنجان، تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات و همچنین انتخاب درست و گزینه اصلح در انتخابات پیش رو است.

رحیم‌پور با بیان اینکه برای تشکیل شورای وحدت اصولگرایان استان از 34 تشکل و حزب همسو و انقلابی در استان دعوت به عمل آمد، گفت: نمایندگان 21 حزب و تشکل در انتخابات این شورا حضور پیدا کردند.

دبیر و سخنگوی شورای وحدت استان زنجان گفت: طی انتخابات صورت‌گرفته، اعضای مرکزی شورای وحدت استان زنجان به تعداد 18 نفر با ترکیبی از نمایندگان احزاب و تشکل‌ها و همچنین نمایندگان اقشار مختلف از جمله بانوان، دانشجویان، اساتید، جوانان، اصناف، هیئات مذهبی و مداحان و روحانیون تشکیل شد.

وی اظهار داشت: اعضای مرکزی شورای وحدت در استان زنجان، مهدی بیگ‌محمدی (رئیس)، ابوالفضل خوئینی (نایب‌رئیس) و رضا رحیم‌پور (دبیر و سخنگو) هستند.

رحیم‌پور با بیان اینکه حجت‌الاسلام محمدکاظم مجتهدی و حجت‌الاسلام جواد جعفری به ترتیب نمایندگان جامعه روحانیت مبارز هستند، خاطرنشان کرد: اکبر عباسی، علی رحمانی، نورالدین رفیعی، محمدرضا عزتی، محمدرضا حیدری، رسول سیدی‌فرد و وحید اله‌ورن نیز نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی مختلف هستند.

دبیر و سخنگوی شورای وحدت استان زنجان با بیان اینکه اسکندر خدرلو، ابراهیم احمدی و محسن مکاریان به ترتیب نمایندگان ایثارگران، اساتید و دانشجویان هستند، افزود: رسول احدی، محمدحسین فروزنده و انسیه ابوبصیر نیز به ترتیب نمایندگان مداحان و هیات‌های مذهبی، جوانان و بانوان در شورای مرکزی هستند.

وی با بیان اینکه هیات‌های اجرایی بر اساس آئین‌نامه در تمام شهرستان‌های استان ذیل شورا تشکیل شده است، اظهار داشت: وظایف شورای وحدت، نظارت بر عملکرد هیات‌های اجرایی در سطح استان است و بر این اساس، آئین‌نامه‌ها به شهرستان‌ها ابلاغ شده و کمیته‌های 19 گانه نیز زیرمجموعه هیات‌های اجرایی تشکیل می‌شود.

رحیم‌پور با اشاره به مسئولان تشکیل هیات‌های اجرایی در شهرستان‌ها گفت: نورالدین رفیعی و محسن مکاریان به ترتیب مسئول و جانشین تشکیل هیات اجرایی در شهرستان زنجان، حجت‌الاسلام محمدعلی جهانی و حمیدرضا حسنخانی به ترتیب مسئول و جانشین شهرستان ابهر، سید زین‌العابدین موسوی و سیدعبداله موسوی به ترتیب مسئول و جانشین شهرستان خدابنده، صفدر حسینی‌خرم و جلیل افشاری به ترتیب مسئول و جانشین شهرستان خرمدره، رهبر عباسی و واحدعلی حیدری به ترتیب مسئول و جانشین شهرستان طارم، احمد مرادی و مظاهر جعفری به ترتیب مسئول و جانشین شهرستان ماهنشان، حجت‌الاسلام علیرضا بهرامی و مجید قاسمی به ترتیب مسئول و جانشین شهرستان ایجرود و حسن صفاری و جلال نوروزی نیز به ترتیب مسئول و جانشین تشکیل هیات اجرایی در شهرستان سلطانیه هستند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر