logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۰۹۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیات شطرنج استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مسابقات شطرنج جام رمضان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود

مسابقات-شطرنج-جام-رمضان-10-اردیبهشت-برگزار-می‌شود
رئیس هیات شطرنج استان زنجان گفت: مسابقات شطرنج جام رمضان زنجان به صورت آنلاین در روز جمعه 10 اردیبهشت برگزار می‌شود.

 وحید خالصی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص رویدادهای شطرنج در اردیبهشت‌ماه سال جاری اظهار داشت: طی ماه جاری 2 مسابقه در برنامه کاری هیات قرار داشت.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات شطرنج جام رمضان زنجان به صورت آنلاین در روز جمعه 10 اردیبهشت برگزار می‌شود.

خالصی افزود: این مسابقات توسط باشگاه ملکه ذهن (تنها باشگاه خصوصی شطرنج استان) برگزار خواهد شد.

وی گفت: یک دوره مسابقه شطرنج نیز به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) شامگاه دیروز (سه‌شنبه 7 اردیبهشت) در شهرستان ابهر برگزار شد.

رئیس هیات شطرنج استان زنجان اظهار داشت: این مسابقه توسط هیات شطرنج شهرستان ابهر و با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه طی فروردین‌ماه سال جاری نیز 3 مورد مسابقه شطرنج در استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: یکی از این مسابقات به مناسبت نیمه شعبان بود که 9 فروردین با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان برگزار شد.

خالصی افزود: مسابقه دیگری نیز با عنوان «جام پرنیایی» از سوی باشگاه ملکه ذهن برگزار شد.

وی با بیان اینکه یک مسابقه نیز با مشارکت هیات شطرنج استان در شهرستان ابهر برگزار شد، تصریح کرد: جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمام مسابقات شطرنج به صورت مجازی و آنلاین در سایت lichess.org برگزار می‌شود.

خالصی یادآور شد: lichess یک سایت معتبر بینت‌المللی بوده و تمام مسابقات مجازی کشوری و جهانی شطرنج در بستر این سایت برگزار می‌شود.ان برگزار می شود.

رئیس هیات شطرنج استان زنجان در خصوص شرکت در مسابقات لیگ برتر، گفت: سال گذشته که مسابقات لیگ برتر شطرنج برگزار نشد اما استان زنجان بعد از مدت‌ها در سال 98 با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان در قالب تیم بیمارستان بهمن در این مسابقات، شرکت کرد که بازتاب خوبی هم در پی داشت.

وی ابراز کرد: برنامه هیات شطرنج استان زنجان این است که امسال اگر مسابقات لیگ برتر برگزار شود هم در لیگ برتر آقایان و هم در لیگ دسته یک بانوان، شرکت کنیم.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر