logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۰۸۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبرداد

استفاده از تمام ظرفیت‌ بیمارستان‌ها برای بستری بیماران کرونایی در استان زنجان

استفاده-از-تمام-ظرفیت‌-بیمارستان‌ها-برای-بستری-بیماران-کرونایی-در-استان-زنجان-
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از تمامی ظرفیت بیمارستان‌ها برای بستری بیماران کرونایی استفاده می‌شود.

علیرضا آرمانی‌کیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه از بابت شیوع کرونا در استان زنجان در وضعیت ناراحت کننده‌ای قرار داریم اظهار کرد: بیمارستان‌ها تا جای ممکن بیماران کرونایی را پذیرش کرده‌اند تا برای آن‌ها خدمات رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه از تمامی ظرفیت‌های بیمارستان‌ها برای پذیرش بیماران استفاده شده است افزود: از تخت‌های بخش‌های مختلف به صورت موقت برای بستری بیماران کرونایی استفاده شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه کادر مراکز درمانی استان زنجان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به بیماران کرونایی انجام می‌دهند ادامه داد: تخت خالی برای بیماران بد حال در بخش آی سی یو نداریم و برخی از بیماران بد حال با خالی شدن  بخش آی سی یو بلافاصله به این بخش منتقل خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه فاز اول واکسیناسیون گروه‌های پر خطر به اتمام رسیده و نزدیک ۹۲ درصد واکسینه شده‌اند ابراز کرد: از فردا فاز دوم واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال آغاز می‌شود و تعداد تزریقات ما در این فاز بیشتر خواهد بود.

آرمانی کیان خاطرنشان کرد: در واکسیناسیون فاز دوم با افراد گروه‌های هدف تماس گرفته می‌شود و تدابیر لازم برای انجام واکسیناسیون اتخاذ شده است.

وی عنوان کرد: در این دوره از واکسیناسیون افراد سالمند و بیمار در اولویت قرار گرفته است و شروع واکسیناسیون از افراد بالای ۸۰ سال آغاز خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد تاکید کرد: از مردم درخواست داریم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند چرا که تنها راه مقابله با این بیماری فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر