logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۰۸۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان خبر داد؛

شرایط برگزاری مراسم شب‌های قدر در زنجان/ مراسم فقط در فضای باز، با تعداد و زمان محدود

شرایط-برگزاری-مراسم-شب‌های-قدر-در-زنجان-مراسم-فقط-در-فضای-باز،-با-تعداد-و-زمان-محدود
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونای کشور، مراسم‌های شب‌های احیا در فضای باز، زمان و تعداد بسیار کم برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در جلسه قرارگاه کرونای استان زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر از هشت شهرستان استان زنجان، هفت شهرستان در وضعیت قرمز و یک شهرستان در وضعیت نارنجی قرار داشته و مشاغل 2،3 و 4 در کشور و در استان زنجان تعطیل است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 754 نفر در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند، افزود: 550 نفر به صورت سرپایی درمان می‌‌شوند که این میزان برای جمعیت یک میلیونی استان زنجان وضعیت نامطلوبی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته 752 مغازه تذکر دریافت کرده و یا پلمپ شده است و 32 هزار مورد اعمال قانون توسط نیروی انتظامی انجام شده است.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه ارتباط منطقی و عقلانی بین رعایت پروتکل‌ها و افزایش یا کاهش بیماری کرونا وجود دارد، بیان داشت: هر وقت میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش یافت میزان درگیری افراد با بیماری کاهش یافت.

مرادی ادامه داد: صبح امروز نامه‌ای از وزیر کشور مبنی بر احتمال شیوع بیماری کرونای هندی در کشور به استان‌ها ارسال شده است که ضروری است به دلیل خطرناک بودن این ویروس به مصوبات ستاد کرونای کشور عمل شود.

وی گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا برگزاری مراسم‌های شب‌های احیا با سه قید به تعداد محدود، در فضای باز و در زمان حداقلی باید برگزار شود اما از مردم درخواست داریم برنامه‌های شب‌های قدر را از طریق تلویزیون و فضای مجازی دنبال کنند.

این مسئول یادآور شد: ضروری است آموزش و پرورش نیز در شبکه شاد اطلاع رسانی های لازم را انجام داده و تاکید داریم خانواده‌ها در درون خانواده مراسم احیا را برگزار کنند.

وی برضرورت نظارت بر اعمال پروتکل ها در مراسم‌های شب‌های احیا از سوی مسئولان ذیربط تاکید کرد و گفت: رعایت دقیق پروتکل‌ها الزامی است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر