logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۰۸۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان خبرداد

برگزاری 200 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی – سیاسی در استان زنجان

برگزاری-200-عنوان-برنامه-به-مناسبت-هفته-عقیدتی-–-سیاسی-در-استان-زنجان
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان گفت: 200 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی – سیاسی در استان زنجان همزمان با هفته تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی در سپاه و بسیج، اظهارداشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک ارگان مکتبی و انقلابی و وابسته به مباحث اعتقادی و قرآنی و پیرو منویات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه کار رسول گرامی اسلامی تعلیم حکمت الهی، زندگی و اداره جامعه و تزکیه بود، افزود: اساس سپاه پاسداران نیز در این مسائل پایه‌ریزی شده است و از زمان شکل‌گیری این نهاد در خدمت نظام اسلامی بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، عرصه سازندگی و خارج از مرزها برای دفاع از حرم ائمه اطهار (ع) از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و با این تفکر این نهاد دنبال ماموریت‌های خود بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یادآورشد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دنبال اصل انقلاب و نظام بوده و این مسئله از درون سپاه نشات می‌گیرد و ماموریت‌های خود را بر این اساس انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به فعالیت‌های نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: از زمان شکل‌گیری این دفتر بر اساس ماموریت‌های محوله در بحث‌های معنویت، اعتقادی دینی و مذهبی برنامه برگزار می‌کند.

وی از برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی در استان زنجان خبرداد و گفت: به مناسبت این هفته آموزش‌های بصیرتی و معنوی، برای ارکان بسیج و برنامه‌های آموزشی و در مرکز استان برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲ هزار و ۵۴۰ نشست در حوزه‌های مختلف و ۴ هزار و ۲۵۱ نشست برای پایگاه‌های مقاومت بسیج در فضای مجازی و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) با اشاره به فعالیت  ۵۰۰ هادی سیاسی در استان زنجان، افزود: نمایشگاه شهید مطهری در فضای مجازی و به صورت حضوری برگزار و مسابقات مقاله نویسی، شعر داستان و برنامه های ترویجی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

حجت‌الاسلام بیگدلی از برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و تجلیل و تقدیر از اساتید، مربیان برتر، فرمانده و مربی برتر، مدیران عقیدتی و مراکز آموزشی تکریم و تقدیر از فراگیران را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: مسابقه اصول و ویژگی‌های مکتب سردار شهید سلیمانی و نقش فرماندهان و سرداران استان زنجان در دفاع مقدس در قالب یادواره شهدای پاسدار بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای علما و طلاب در استان زنجان به عنوان یکی از برنامه‌های کنگره 3535 شهید استان زنجان، ادامه داد: سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو سپاه پاسداران به هیچ وجه از کاندیداها حمایت نمی‌کند و  شورای نگهبان هر کسی را تایید صلاحیت کند، محترم است اما در راستای بصیرت افزایی و حضور گسترده در انتخابات برنامه‌

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) از برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته معلم از سوی بسیج کارگری، دانش‌آموزی، فرهنگی، دانشجویی، طلاب و روحانیون و معاونت عقیدتی برگزار می‌شود. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر