logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۰۸۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

بیانیه سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم

بیانیه-سپاه-انصارالمهدی(عج)-استان-زنجان-به-مناسبت-هفته-عقیدتی-سیاسی-و-روز-معلم
سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت علامه عالیقدر استاد مرتضی مطهری(ره) و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش موج رسا; سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت علامه عالیقدر استاد مرتضی مطهری(ره) و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

دوازدهم اردیبهشت ماه یادآور سالروز شهادت جانگداز فیلسوف فرزانه و فقیه والا مقامی است که تمام عمر پربرکت خویش را در راه تبیین و ترویج خالصانه اهداف والای اسلام ناب محمدی(ص) و اعتلای فرهنگ غنی شیعه و مبارزه سرسختانه با گمراهی ها، ضلالت و انحرافات فکری و اعتقادی سپری نمود و همچون چراغی فروزان و مشعلی نورانی ،سرمشق و اسوه آحاد مردم به ویژه فرهیختگان و تشنگان معارف ناب الهی قرار گرفت.

فلسفه نامگذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است؛تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسانهایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی نقش فعّال ایفا نماید و در عرصه‌های مختلف پیشگام باشد.

موفقیت روز افزون و مستمر این نهاد ارزشمند نظامی و مکتبی در راستای تقویت ارزش های معنوی و تربیت جوانان مصمم و متدین در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله ،مرهون تعالیم و آموزه های فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و مجاهدت های خستگی ناپذیر معلمان ،مربیان و روحانیت متعهد و توانایی نظیر شهید مطهری(ره) است.

روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از زحمات تمامی معلمان ،مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روز افزون را در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و پیروی از تدابیر امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می نماید‌.

روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر