logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۰۸۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

دبیر جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز استان زنجان منصوب شد

دبیر-جشنواره-دانشگاهیان-تاریخ‌ساز-استان-زنجان-منصوب-شد
مهرداد توکلی، دبیرکل اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ‌ساز، طی حکمی امیرمحمد خلیلی را به عنوان دبیر جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز استان زنجان منصوب کرد.

به گزارش موج رسا; مهرداد توکلی، دبیرکل اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ‌ساز، طی حکمی امیرمحمد خلیلی را به عنوان دبیر جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز استان زنجان منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ‌ساز، یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی - هنری حوزه دفاع مقدس در کشور است که مورد توجه ویژه دانشجویان، استادان دانشگاه، هنرمندان، اصحاب رسانه و همچنین تشکل‌های دانشجویی می­باشد

 این رویداد هنری و ارزشی، مستلزم برنامه‌ریزی و به‌کارگیری تجربه و همچنین ترویج و تقویت ادبیات دفاع مقدس و بازآفرینی رشادت­ها و ایثارگری‌های خالصانه شهدا و رزمندگان در بین جامعه دانشگاهی و عموم مردم است.

لذا به پیشنهاد معاونت فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان و همچنین نظر به تعهد ارزنده جنابعالی در حوزه­های  فرهنگی - هنری به موجب این حکم به عنوان «دبیر اولین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز استان زنجان» منصوب می­شوید.

امید است با استعانت از خداوند حکیم و بهره‌گیری از تجربیات شخصیت‌های صاحب‌نظر در انجام امور محوله و شرح وظایف اجرایی، موفق باشید.

به گزارش موج رسا؛ اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ‌ساز در 2 سطح استانی و ملی با مشارکت حداکثری دانشجویان، کارمندان، استادان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور به دبیر کلی مهرداد توکلی برگزار می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر