logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۰۸۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیات کاراته استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

دوره مربیگری تئوری رشته‌های مختلف ورزشی توسط هیات کاراته استان زنجان برگزار می‌شود

دوره-مربیگری-تئوری-رشته‌های-مختلف-ورزشی-توسط-هیات-کاراته-استان-زنجان-برگزار-می‌شود
دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: دوره مربیگری تئوری درجه یک، 2 و 3 به صورت مجازی توسط این هیات برگزار خواهد شد و به دلیل پیش‌نیاز بودن دوره‌های مربیگری فدراسیون، ورزشکاران و مربیان تمام رشته‌های ورزشی از سراسر کشور می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: آخرین مهلت ثبت‌نام دوره مربیگری تئوری 10 اردیبهشت‌ماه سال جاری است.

وی با بیان اینکه این دوره از روز یکشنبه (12 اردیبهشت‌ماه) آغار خواهد شد، خاطرنشان کرد: دوره مربیگری تئوری درجه یک، 2 و 3 به صورت مجازی بوده و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

نوروزی افزود: دوره مربیگری تئوری درجه یک، 2 و 3 به صورت مجازی توسط این هیات برگزار خواهد شد و به دلیل پیش‌نیاز بودن دوره‌های مربیگری فدراسیون، ورزشکاران و مربیان تمام رشته‌های ورزشی از سراسر کشور می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: مدرسان این دوره از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، اساتید هیات پزشکی ورزشی استان و اساتید اداره کل ورزش و جوانان استان خواهند بود.

وی با بیان اینکه این دوره در 2 بخش آقایان و خانم‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد، تاکید کرد: ورزشکاران و مربیان تمام رشته‌های ورزشی می‌توانند در دوره مذکور، شرکت کنند.

نوروزی با بیان اینکه این دوره، اولین دوره مربیگری در سال 1400 است، اظهار داشت: هیات کاراته استان زنجان در سال‌های 97 و 99 توانسته در حوزه آموزش در بین 51 هیات ورزشی استان، رتبه اول را کسب کند که امسال نیز تمام سعی و تلاش این خواهد بود که از این عنوان، دفاع کنیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر