logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۰۸۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل زندان‌های استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

بیش از 7700 نفر تاکنون در پویش زنجان همدل مشارکت کرده‌اند

بیش-از-7700-نفر-تاکنون-در-پویش-زنجان-همدل-مشارکت-کرده‌اند
مدیرکل زندان‌های استان زنجان با اشاره به اجرای پویش «زنجان همدل» برای ازادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد گفت: از زمان آغاز این پویش تاکنون بیش از 7700 نفر در این پویش، مشارکت کرده‌اند.

محمد جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه پویش زنجان همدل تا 15 رمضان (سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)) ادامه دارد، اظهار داشت: برنامه‌ریزی شده بود که طی این پویش 88 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد از زندان‌های استان زنجان آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

وی با بیان اینکه تعداد آزادی‌ها بستگی به میزان کمک‌های مردمی دارد، خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای این پویش تاکنون 56 زندانی جرایم مالی غیرعمد از محل کمک‌های مردمی از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

جوادی افزود: مجموع بدهی این 56 نفر پس از کسر گذشت شاکیان، اعسار و آورده نقدی متهمان 16 میلیارد تومان بود.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان با بیان اینکه پویش زنجان همدل تا 15 رمضان ادامه دارد، گفت: مردم خیّر و نیکوکار می‌توانند جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کمک‌های نقدی خود را به صورت غیرحضوری و از طریق شماره حساب 0224137397006 و یا شماره کارت 6037991899973626 پرداخت کنند.

وی ابراز کرد: مردم مومن و نیکوکار استان زنجان، مشارکت و حمایت بسیار خوبی در اجرای پویش زنجان همدل داشته‌اند و تاکنون بیش از 7700 نفر با مبالغ مختلف در این پویش، مشارکت داشته‌اند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر