logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۰۸۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیات وزنه‌برداری استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

تمرینات وزنه برداران زنجانی در منزل فقط در حد آمادگی جسمانی است

تمرینات-وزنه-برداران-زنجانی-در-منزل-فقط-در-حد-آمادگی-جسمانی-است
دبیر هیات وزنه‌برداری استان زنجان گفت: با توجه به تعطیلی تمام باشگاه‌های ورزشی طبق مصوبات ستاد کرونا، وزنه‌برداران به اجبار در منزل تمرین می‌کنند که آن هم فقط در حد آمادگی جسمانی است.

داود وثیقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: باشگاه‌های ورزشی در طول سال گذشته تعطیل بودند و این تعطیلی در زمان حاضر نیز به دلیل وضعیت قرمز کرونایی استان ادامه دارد.

وی با اشاره به خسارت‌های روحی و جسمی تعطیلی باشگاه‌ها برای ورزشکاران خاطرنشان کرد: به طور کلی، ورزشکاری که تمرین نکند علاوه بر جسم از لاحظ روحی نیز ضعیف شده و بازدهی قبلی را از دست می‌دهد.

وثیقی گفت: با توجه به تعطیلی تمام باشگاه‌های ورزشی طبق مصوبات ستاد کرونا، وزنه‌برداران به اجبار در منزل تمرین می‌کنند که آن هم فقط در حد آمادگی جسمانی است.

دبیر هیات وزنه‌برداری استان زنجان افزود: با توجه به اینکه امکان تهیه وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای ورزشکاران در منزل وجود ندارد، تمرینات ورزشکاران فقط در حد آمادگی جسمانی است.

وی با بیان اینکه وزنه‌برداران در منزل به صورت تخصصی نمی‌توانند تمرین کنند، اظهار کرد: تامین تجهیزات اولیه این رشته ورزشی بیش از 100 میلیون تومان هزینه می‌خواهد و به همین دلیف امکان تمرین تخصصی وجود نداشته و تمرینات در ایام تعطیل فقط در حد آمادگی جسمانی است.

وثیقی با اشاره به مصدومیت حسین سلطانی (ملی‌پوش وزن 81 کیلوگرم) گفت: سلطانی فعلا مصدوم است و هنوز به کشور بازنگشته است.

دبیر هیات وزنه‌برداری استان زنجان با بیان اینکه مسابقات تیم ملی در ازبکستان امروز تمام می‌شود، اظهار داشت: هنوز زمان بازگشت سلطانی به کشور مشخص نشده اما با توجه به اینکه وی هم از ورزشکاران مدال‌آور استان و کشور بوده و هم تنها وزنه‌بردار زنجانی حاضر در تیم ملی است، برنامه داریم که مراسم استقبال از سلطانی را در محوطه روباز مجموعه ورزشی 15 خرداد برگزار کنیم.

وثیقی در خصوص مسابقات آتی وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: مسابقات بین‌المللی جام فجر که قرار بود بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شدو به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد ملی کرونا تاکنون برگزار نشده و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست.

به گزارش موج رسا؛ حسین سلطانی، وزنه‌بردار دسته ۸۱ کیلوگرم تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی ازبکستان از ناحیه دست، دچار مصدومیت شد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر