logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۰۸۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بازرس کل استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

تولید کنندگان، موانع تولید و سرمایه‌گذاری را به بازرسی کل استان زنجان اعلام کنند

تولید-کنندگان،-موانع-تولید-و-سرمایه‌گذاری-را-به-بازرسی-کل-استان-زنجان-اعلام-کنند
بازرس کل استان زنجان با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع‌زدایی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه نامگذاری سال‌های اخیر در حوزه اقتصادی و حمایت از تولید دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری از سال 1399 در بازرسی کل استان زنجان تشکیل شده است.

ابوالفضل خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه شرایط واحدهای تولیدی استان از 3 حالت خارج نیست، اظهار داشت: برخی واحدها به طور کامل تعطیل بوده، برخی نیمه‌فعال و برخی نیز فعال هستند اما ظرفیت و توان ارتقا و توسعه را دارند.

وی در خصوص واحدهای تولیدی که بنا به دلایل مختلف، تعطیل هستند، خاطرنشان کرد: بازرسی کل به عنوان دستگاه نظارتی جهت شناسایی و رفع موانع، محدودیت‌ها و مشکلات موجود بر سر راه تولید با هدف فعال کردن واحدهای تعطیل، تلاش می‌کند.

خمسه با بیان اینکه برخی واحدهای تولیدی استان فعال بوده اما با کمتر از ظرفیت اسمی به فعالیت خود ادامه می‌دهند و برخی نیز بنا به دلایلی، نیمه‌فعال هستند، افزود: بازرسی کل در خصوص این واحدها نیز برای کمک به شتاب فعالیت و تولید با ظرفیت کامل و متعاقب آن ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی اقدام می‌کند.

بازرس کل استان زنجان در خصوص واحدهای فعال تصریح کرد: چنین واحدهایی نیز ظرفیت و توان ارتقا و توسعه در جهت افزایش تولید محصولات را دارند و بازرسی کل در صورتی که نیاز باشد نسبت به رفع موانع موجود و حمایت و پشتیبانی لازم از این واحدها در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ورود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه همگان باید شعار سال و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به عنوان یک فرمان تلقی کنند، اظهار داشت: هدف، رسیدن به نقشه راه ترسیم‌شده از سوی معظم لَه بوده و وقتی ایشان بر مساله‌ای تاکید می‌کنند به معنی نیاز به تلاش و فعالیت بیشتر و تقویت آن حوزه از سوی مسئولان است.

خمسه در پایان از تمام تولیدکنندگان خواست تا موانع و مشکلات خود پیرامون امر تولید و سرمایه‌گذاری را به دفتر حمایت از تولید بازرسی کل استان اعلام کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر