logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۰۸۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان خبرداد

ابلاغ وظایف دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری کنگره 3535 شهید زنجان/ همکاری سازمان‌های مردم نهاد

ابلاغ-وظایف-دستگاه‌های-اجرایی-برای-برگزاری-کنگره-3535-شهید-زنجان-همکاری-سازمان‌های-مردم-نهاد
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: با دستور استاندار زنجان، وظایف دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری کنگره 3535 شهید زنجان، ابلاغ می‌شود.

مسیح‌الله سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برای برگزاری مطلوب کنگره 3535 شهید استان زنجان و بر اساس دستور استاندار زنجان، وظایف دستگاه‌های اجرایی از سوی مدیریت امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان ابلاغ می‌شود.

وی بیان داشت: بر اساس مصوبه آخرین جلسه ستاد کنگره 3535 شهید استان زنجان، وظایف دستگاه‌های اجرایی به صورت چک لیست مشخص شده است و قرار است تا زمان برگزاری این کنگره این ماموریت‌ها پیگیری و اجرایی شود.

این مسئول با بیان اینکه وظایف دستگاه‌های اجرایی دسته‌بندی و مشخص شده است، افزود: تا چند ماه آینده و با اجرای برنامه‌های مختلف با توجه به شاخص‌های ارائه شده قبل از برگزاری کنگره 3535 شهید استان امکان ارزیابی فعالیت‌ها وجود دارد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان زمان پیش‌بینی شده برای برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان را شهریور ماه امسال عنوان کرد و گفت: اما با توجه به شرایط موجود، امکان تغییر زمان برگزاری این کنگره وجود دارد.

سلطانی در خصوص پشتیبانی امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان از کنگره 3535 شهید استان، یادآور شد: بخش عمده‌ای از اعتبارات کنگره از سوی دستگاه‌های اجرایی تامین اعتبار می‌شود و امور اجتماعی استانداری در این زمینه وظیفه‌ای برعهده ندارد.

وی از بستر سازی برای همکاری خیرین، خیریه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد برای برگزاری این کنگره خبرداد و گفت: در صورت درخواست ستاد کنگره از این ظرفیت استفاده می‌شود.

این مسئول با اشاره به حذف کمیته اقشار و سازمان‌های مردم نهاد به دلیل موازی کاری با سایر کمیته‌های کنگره 3535 شهید استان، گفت: در حال حاضر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان پیگیر امور مربوط به کنگره در استانداری زنجان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر