logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۰۸۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

بانک‌ها برای تحقق شعار سال و حمایت از تولید در کنار واحدهای تولیدی هستند

بانک‌ها-برای-تحقق-شعار-سال-و-حمایت-از-تولید-در-کنار-واحدهای-تولیدی-هستند
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با اشاره به حمایت بانک‌ها از تولید و ارائه تسهیلات حمایتی به حوزه صنعت گفت: بانک‌ها در حمایت از تولید و تحقق شعار سال پای کار بوده و در کنار واحدهای تولیدی هستند.

حسن دادگر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی جهت حمایت از تولید و تحقق شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال بانک‌های استان حمایت از واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

وی تصریح کرد: بانک‌ها امسال برای تحقق شعار سال در کنار واحدهای تولیدی خواهند بود و برای حمایت از تولید پیشگام هستند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان ابراز کرد: از کل تسهیلاتی که سال گذشته بانک‌ها در استان زنجان پرداخت شده 43 درصد آن در حوزه صنعت و معدن بوده است.

وی با تاکید براینکه بانک‌های استان زنجان در حمایت از تولید در سال گذشته خوش درخشیدند گفت: میزان تسهیلاتی که سال گذشته توسط بانک‌های استان ارائه شد 50 درصد رشد داشت.

دادگر در مورد حمایت از واحدهای تولیدی در استان زنجان ابراز کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی وجود دارد و بانک‌ها نیز در حمایت از تولید پای کار هستند.

وی ابراز کرد: بانک‌ها نیز ملزم هستند دستوراتی را که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی اتخاذ می‌شود را عمل کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: بانک‌ها در حمایت از تولید در مواردی که نیاز به استمهال بدهی و یا اعطای تسهیلات جدید باشد با ستاد رفع موانع تولید استان همکاری لازم را دارند.

وی افزود: بانک‌ها برای بازگرداندن یک واحد صنعتی به چرخه تولید در آمادگی کامل هستند و هر زمان که توسط ستاد رفع موانع تولید واحدی به بانک‌ها معرفی شده نسبت به ارائه تسهیلات اقدام شده است./ع

 

  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر