logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۰۸۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
اظهارت عجیب یک نامزد انتخاباتی

علی مطهری: حجاب در اندازه برداشتن روسری اشکالی ندارد!

علی-مطهری:-حجاب-در-اندازه-برداشتن-روسری-اشکالی-ندارد!-
علی مطهری از نامزدهای انتخابات در اظهار نظری متفاوت از گذشته نظریات جدیدی درباره حجاب را ارائه داده است.

به گزارش موج رسا; علی مطهری که به تعبیر یکی از روزنامه های اصلاح طلب برای جلوگیری از حذف از عرصه سیاست اعلام کاندیداتوری کرده است، در گفتگو با سایت اصلاح طلب رویداد ۲۴ اظهارات جدید و عجیبی را پیرامون حجاب مطرح کرده که با گفته های قبلی او  پیرامون حجاب که مورد انتقاد اصلاح طلبان بود متفاوت است.

مطهری که تا به حال درباره نگاه خاص خود به حجاب معروف بوده در آستانه موسم انتخابات کل سرمایه فکری خود را کنار گذاشته و در اظهاراتی جدید می گوید:من با ساپورت مخالف نبودم. مخالفتم با کسانی بود که فقط با ساپورت در خیابان می‌آمدند اما کلا وضع حجاب در کشور را قابل قبول می‌دانم و معتقدم مسئله حجاب مسئله اصلی کشور ما نیست.

حکومت اسلامی قبول نمی‌کند خانم‌ها نیمه عریان به خیابان بیایند اما درباره نداشتن روسری، با جریمه خودروها به خاطر برداشتن یا عقب رفتن روسری هم مخالفم و باید از کنار این مسائل بگذریم. مردم با اراده خودشان حجاب را قبول دارند. اما برخی می‌گویند باید آزاد باشیم. بنابراین معتقدم حجاب الان اختیاری است. حجاب اجباری آن چیزی است که طالبان می‌گفت.

مطهری ادامه داده است که اگر روزی رییس جمهور شوم، تلاش می‌کنم برخوردهای سختگیرانه نسبت به حجاب را از بین ببرم. برخورد باید با کسی باشد که بخواهد عریان بیرون بیاید. حتی اگر کسی روسری خودش را کنار بگذارد، نباید با او برخورد کرد.

یادآور می‌شود اعلام نامزدی مطهری برای ریاست جمهوری در حالی صورت گرفته که شورای نگهبان صلاحیت او را برای تصدی نمایندگی مجلس تایید نکرده است.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر