logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۰۸۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

اعتبارات قطره چکانی روند پیشرفت پروژه باغ موزه دفاع مقدس زنجان را کند کرده است

اعتبارات-قطره-چکانی-روند-پیشرفت-پروژه-باغ-موزه-دفاع-مقدس-زنجان-را-کند-کرده-است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: اختصاص اعتبارات قطره چکانی پیشرفت پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان را کند کرده است.

قاسم محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فاز نخست پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان به دلیل فراز و نشیب قیمت‌ها، در سال 99 به اتمام نرسید و قرار است این پروژه تا زمان برگزاری کنگره 3535 شهید استان به پایان برسد.

وی با بیان اینکه در سال 99  میزان اعتبار برآورد شده برای اتمام این پروژه 11 میلیارد تومان بود، افزود: اما به دلیل عدم تامین بودجه از سوی استانداری، شهرداری و سازمان برنامه و بودجه هنوز این پروپزه اجرایی نشده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اعتبارات مورد نیاز این پروژه تامین نشده است و با وجود پیشرفت فیزیکی 65 درصدی نیازمند حداقل 10 میلیارد تومان اعتبار دیگر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان یادآور شد: علیرغم همکاری خوب سایر استان‌های کشور برای افتتاح باغ موزه هنوز اعتبار خوبی در استان به این امر اختصاص نیافته است و اختصاص اعتبارات قطره چکانی پیشرفت پروژه را کند کرده است.

محمدی تصریح کرد: در صورت عدم افزایش قیمت‌ها و در صورت مساعدت مسئولان این پروژه تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدای زنجان به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به مسئولیت کمیته نشر و تالیفات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، گفت: جلسات مختلفی با مسئولان ستاد کنگره 3535 شهید استان زنجان برگزار شده است.

این مسئول تصریح کرد: 50 کتاب در حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس تا زمان برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به چاپ می‌رسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان از تجدید چاپ 40 عنوان کتاب با لگوی کنگره 3535 شهید استان زنجان خبرداد و گفت: مصاحبه و تاریخ شفاهی رزمندگان ایثارگران و خانواده‌های شهدا بخشی از کار اداره کل حفظ آثار در این زمینه محسوب می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر