logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۰۷۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در هیات‌های اجرایی در حال رسیدگی است

صلاحیت-داوطلبان-شوراهای-اسلامی-روستا-در-هیات‌های-اجرایی-در-حال-رسیدگی-است
رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: 4644 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای این استان ثبت‌نام کرده‌اند که هم‌اکنون رسیدگی به صلاحیت این داوطلبان در هیات‌های اجرایی در حال رسیدگی است.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا اظهار داشت: 4644 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای این استان ثبت‌نام کرده‌اند که هم‌اکنون رسیدگی به صلاحیت این داوطلبان در هیات‌های اجرایی در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه هیات‌های اجرایی تا 16 اردیبهشت باید نتایج را به هیات‌های نظارت بخش‌ها اعلام کنند، خاطرنشان کرد: هیات‌های نظارت بخش‌ها تا اول خرداد، فرصت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان را دارند و سپس داوطلبان ردصلاحیت‌شده 4 روز فرصت شکایت و اعتراض دارند.

حجت‌الاسلام شجاعی افزود: در ادامه، رسیدگی به شکایت داوطلبان در هیات‌های نظارت شهرستان‌ها صورت پذیرفته و هیات‌های نظارت شهرستان‌ها تا 16 خردادماه برای رسیدگی به این شکایات، فرصت دارند.

رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر گفت: 725 داوطلب برای شوراهای اسلامی شهرها ثبت‌نام کرده‌اند و مهلت رسیدگی به صلاحیت آن‌ها در هیات‌های اجرایی پایان پذیرفته است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در هیات‌های نظارت شهرستان‌ها در حال رسیدگی است، اظهار داشت: هیات‌های نظارت شهرستان‌ها تا 7 اردیبهشت، فرصت دارند که اعلام نظر کنند.

حجت‌الاسلام شجاعی با بیان اینکه مهلت اعتراض به رد صلاحیت‌ها در هیات‌های نظارت شهرستان به مدت 4 روز یعنی تا 12 اردیبهشت است، خاطرنشان کرد: به این اعتراضات در هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در استان رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان نیز 10 روز فرصت دارد که رسیدگی خودش را انجام و اعلام نظر کند.

رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: از مردم عزیز، دعوت می‌شود که با حضور و مشارکت خود برای آبادانی شهر و روستا اقدام کنند و یقین بدانند که کناره‌گیری و کنار نشستن آن‌ها به بهبود شرایط، کمک نمی‌کند.

وی تصریح کرد: آنچه که می‌تواند شرایط را بهبود ببخشد، حضور، مشارکت و انتخاب خوب و اصلح مردم است که امیدواریم این اتفاق در سطح استان و کشور بیفتد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر