logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۰۷۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

کاندیدای ریاست جمهوری باید دارای توان اجرایی و برنامه‌ریزی باشد/ دولت باید مسئولیت خطاهای خود را قبول کند

کاندیدای-ریاست-جمهوری-باید-دارای-توان-اجرایی-و-برنامه‌ریزی-باشد-دولت-باید-مسئولیت-خطاهای-خود-را-قبول-کند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: کاندیدای ریاست جمهوری باید دارای توان اجرایی و برنامه ریزی بوده و در این شرایط خاص که مردم تحت فشار هستند دارای برنامه برای اصلاح امور باشند.

حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برای مشارکت حداکثری در انتخابات باید برنامه‌ریزی‌های لازم قبل و حین انتخابات انجام شده و دولت جوری عمل کند که مردم برای رای دادن به پای صندوق‌های رای بیایند.

وی با بیان اینکه عملکرد دولت موجب شده تا مردم نسبت به شرایط ناراضی شده و این امر موجب کمرنگ شدن امید مردم شده است، افزود: دولت باید مسئولیت خطاهای خود را قبول کند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: عملکرد شورا و شهرداری در 4 ساله گذشته مطلوب مردم نبوده است و حجم قابل توجهی از تخلفات و دستگیری در شورا و شهرداری موجب سرشکستگی مردم زنجان شده است در حالی که برخی کارهای غیر کارشناسی نباید قبل از برگزاری انتخابات رخ بدهد و باید باعث و بانی چنین اقداماتی جواب پس بدهد.

عبادتی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی نباید اجازه دهند افرادی که در گذشته دارای خطا کار بوده‌اند وارد کارزار انتخابات شوند ضمن اینکه باید به همه سلایق قانونمند امکان حضور در انتخابات را داد.

وی با بیان اینکه کسانی که در معرض انتخاب قرار می‌گیرند باید دارای صلاحیت‌های لازم بوده و جوری رفتار شود که اعتماد مردم جلب شود، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی که وظیفه نظارت بر انتخابات شوراهای شهر را دارند باید دقت کنند که در انتخاب افراد و جمع‌بندی  لیست‌ها دخالت نکنند تا شبهه دخالت و مهندسی در انتخابات پیش نیاید.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: کاندیدای ریاست جمهوری باید دارای توان اجرایی و برنامه ریزی بوده و در این شرایط خاص که مردم تحت فشار هستند دارای برنامه برای اصلاح امور باشند.

عبادتی با بیان اینکه مردم باید به لیست‌های موجود در انتخابات توجه کرده و به تیم کارشناسی رای بدهند، افزود: اطرافیان کاندیداها هم باید معیار سنجش بوده و باید دید چه کسانی این کاندیدا را تبلیغ می‌کنند.

وی یادآور شد: نباید به افراد دارای سابقه فساد اقتصادی مسئله دار و سوابق سیاسی مبهم و ناشناخته رای داد بلکه باید رئیس جمهور آینده به ارکان جمهوری اسلامی اعتقاد داشته و در سیاست خارجی و اقتصاد حرف برای گفتن داشته باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر