logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۰۷۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش حوزه‌های علمیه برادران استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

ثبت‌نام حوزه‌های علمیه برادران تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد

ثبت‌نام-حوزه‌های-علمیه-برادران-تا-پایان-اردیبهشت-ماه-ادامه-دارد
معاون آموزش حوزه‌های علمیه برادران استان زنجان گفت: ثبت‌نام از برادران علاقه‌مند برای ورود به حوزه‌های علمیه از 20 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه دارد.

 حجت‌الاسلام رضاعلی خلفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به دلیل شرایط کرونایی، دروس حوزه‌های علمیه در سطح استان به‌صورت مجازی ارائه می‌شود و تحصیل به صورت غیرحضوری ادامه دارد.

وی با اشاره به ورود به ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: معمولا کلاس‌ها در ماه مبارک رمضان تعطیل می‌شد اما امسال دروس طلبه‌های پایه‌های بالا تعطیل و پایه‌های پایین، کماکان مشغول تحصیل هستند.

حجت‌الاسلام خلفی در خصوص ثبت‌نام ورودی جدید برای طلاب گفت: ثبت‌نام از برادران علاقه‌مند برای ورود به حوزه‌های علمیه از 20 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه دارد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه برادران استان زنجان اظهار داشت: در صورت مساعد بودن شرایط جامعه به لحاظ بیماری کرونا آزمون ورودی حوزه‌های علمیه برادران در 18 تیرماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نتایج این آزمون در مردادماه اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: سپس پذیرفته‌شدگان نهایی، تحصیل خود را حوزه‌های علمیه را آغاز می‌کنند.

حجت‌الاسلام خلفی افزود: ظرفیت ثبت‌نام برای سال تحصیلی آینده در سطح استان 250 نفر اعلام شده است.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر