logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۰۷۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان خبر داد؛

اجرای طرح بستری بیماران کرونایی در منزل

اجرای-طرح-بستری-بیماران-کرونایی-در-منزل
فرماندار زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح برای کنترل بیماری کرونا در زنجان گفت: نیروهای مسلح تمام ظرفیت خود را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده‌اند.

رضا عسگری در گفت‌و گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اینکه سپاه و ارتش و نیروی انتظامی از همه‌ی ظرفیت خود برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در زنجان استفاده می‌کنند اظهار کرد: سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در زنجان تجهیزات و خدمات درمانی خود را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در زنجان تصریح کرد: این طرح در موج سوم هم اجرا می‌شد و در موج چهارم این طرح تقویت شده و از آن برای کنترل بیماری استفاده می‌شود.

فرماندار زنجان بیان کرد: ارتش را نیز تمام ظرفیت بیمارستانی خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده و در این بیمارستان بیماران کرونایی پذیرش می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه درمانگاه‌های سپاه به مراکز ۱۶ ساعته تبدیل شده است ادامه داد: نیروهای مسلح در شهرستان زنجان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا گام موثری در کنترل بیماری داشته باشند.

عسگری در ادامه به اجرای طرح بستری‌های خانگی در زنجان اشاره و عنوان کرد: ساماندهی ها و هماهنگی‌های لازم در زنجان انجام شده و نیروهای مسلح برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی در پایان به مطرح شدن افزایش  کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس های شهری افزود: تا به امروز هیچ تصمیم و مصوبه‌ای مبنی بر افزایش کرایه‌ها در زنجان اعلام نشده است.

فرماندار زنجان گفت: اگر تصمیمی در خصوص افزایش کرایه‌ها گرفته شود ابتدا باید موضوع تایید شده و بلافاصله مراحل قانونی آن طی شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر