logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۰۶۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
اسماعیل دوستی مطرح کرد:

احتمال ورود جهانگیری و ظریف به انتخابات

احتمال-ورود-جهانگیری-و-ظریف-به-انتخابات-
فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره انتخابات ۱۴۰۰ گفت: گزینه‌های زیادی برای حضور مطرح هستند؛ برای مثال آقای جهانگیری، مسعود پزشکیان و آقای ظریف نامشان در میان احزاب اصلاح طلب مطرح است.

به گزارش موج رسا; اسماعیل دوستی عضو اسبق شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره حضور علی لاریجانی به عنوان نامزدی اصلاح طلب برای ریاست جمهوری گفت: نام وی هم مطرح است و خیلی از شخصیت‌های اصلاح طلب به او اقبال زیادی دارند.

دوستی بیان کرد: معتقدم که از نظر اجرایی و عملیاتی بودن و مسلط بودن به امور کشور و مسائل محتلف، آقای جهانگیری از همه این افراد قوی‌تر است.

عضو اسبق شورای شهر تهران با اشاره به احتمال ورود محمدجواد ظریف به عرصه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هم گفت: ظریف از ناحیه برخی از اصلاح طلبان مطرح است، اما معتقدم که احتمال ورود جهانگیری به انتخابات قوی‌تر است.

فعال اصلاح طلب درباره میزان استقبال مردم از این افراد هم گفت: متاسفانه هنوز فضای کشور انتخاباتی نشده است؛ اما معتقدم که احتمالا استقبال مردم از ظریف بیشتر خواهد بود، اما آقای جهانگیری هم می‌تواند سریع جا بیفتد، البته مسائلی نظیر اقتصاد، تورم و فضای کرونا مقداری از محبوبیت جهانگیری کاسته، اما به نظر من از همه نام‌ها قوی تر است. باید صبر کرد و دید که اجماع اصلاحات بر روی کدام یک از این افراد خواهد بود.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر