logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۰۶۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

حضور در پای صندوق‌های رای، جایگاه کشور در نظام بین‌الملل را ارتقا می‌دهد

حضور-در-پای-صندوق‌های-رای،-جایگاه-کشور-در-نظام-بین‌الملل-را-ارتقا-می‌دهد
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: اهمیت و نقش انتخابات در کشور بسیار روشن و واضح است و قطعاً حضور مردم در پای صندوق‌های رای و حساس بودن نسبت به انتخابات، جایگاه کشور در نظام بین‌الملل را ارتقا می‌دهد.

 حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: وقتی همه مردم به پای صندوق‌های رای بیایند، اعتبار و جایگاه کشور و نظام در سطح بین‌الملل ارتقا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه باید انتخاب را معنا کنیم، خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات باید ببینند چه فردی را برای چه کاری انتخاب می‌کنند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی افزود: همانطور که هنگام آمدن میهمان در خانواده به کسی می‌گوییم غذا بپز که ماهر بوده و غذا پختن را بلد باشد در انتخابات پیش رو نیز مردم باید کار را به کسی واگذار کنند که ماهرترین، مومن‌ترین و کارآمدترین فرد برای نظام باشد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه همه باید احساس مسئولیت کرده و در انتخابات شرکت کنیم، گفت: اینطور نباشد که با گفته اطرافیان، انتخاب کنیم بلکه باید تحقیق کنیم و فردی که انتخاب می‌کنیم خداترس، متعهد و کاربلد بوده و در برابر مردم و نظام، احساس مسئولیت کند.

وی با بیان اینکه اتفاقات پیش‌آمده در جریان تخلفات شهرادارانف اعضای شوراهای شهر و نمایندگان مجلس، مایه ننگ برای نظام اسلامی است، تصریج کرد: انتخاب‌هایمان باید دقیق باشد تا چنین مسائل عیب‌دار برای نظام ما پیش نیاید.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی اظهار داشت: امیدواریم در آینده هم شورا و هم رئیس‌جمهوری از افراد کاربلد و متعهد باشند و کار را شروع کرده و احساس مسئولیت کنند تا کشور از وضعیت موجود نجات پیدا کند.

 

*‌ انتخابات باید با شور تمام برگزار شود

دبیر جامعه روجانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه قهر کردن و مشارکت مردم در انتخابات، روش مناسبی برای بیان اعتراض و گلایه‌مندی نسبت به وضعیت موجود نیست، گفت: انتخابات باید با شور تمام برگزار شود و نباید از صندوق‌های رای، قهر کنیم چرا که انتخابات برای ما و کشور ماست.

وی با بیان اینکه مردم از رئیس‌جمهوری، وزیر و مدیران گلایه دارند و از نظام گلایه ندارند، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی را با چنگ و دندان تا به امروز نگه داشته‌ایم لذا به خاطر ناکارآمدی فردی در یک پست نباید به نظام، دهن‌کجی کنیم.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی تاکید کرد: باید برای حفظ نظام، دین و قرآن و به حرمت خون مطهر شهدا، جانبازان و مومنینی که دلشان برای نظام می‌تپد در پای صندوق‌های رای حاضر شده و بیشترین رای را بدهیم.

وی افزود: باید بیشترین رای را بدهیم اما افرادی را انتخاب کنیم که در عمل، دهن‌کجی به افرادی باشد که واقعاً برای مردم، کار نکردند و به ملت، خیانت کردند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: این عیب است که نتوانیم کارمان را طوری پیش ببریم که دشمن از ما عبرت بگیرد لذا جای انتخابات جدا و جای افراد هم جداست و نباید به خاطر اینکه از کسی گلایه‌مندیم در انتخابات شرکت نکنیم.

وی ابراز کرد: امیدواریم مردم در انتخابات پیش رو خوب تشخیص بدهند و با شور و شوق در پای صندوق‌های رای حاضر شوند تا دشمن به ما نخندد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر