logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۰۶۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان خبر داد؛

افزایش نظارت بر فعالیت اصناف در قالب طرح ضیافت در زنجان

افزایش-نظارت-بر-فعالیت-اصناف-در-قالب-طرح-ضیافت-در-زنجان
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اجرای طرح ضیافت در استان زنجان گفت: نظارت بر بازار در قالب این طرح تشدید شده و متخلفان بدون اغماض به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

اسماعیل مسلمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اجرای طرح ضیافت در استان زنجان اظهار کرد: نظارت ها از هفته جاری در بازار استان زنجان افزایش یافته است و این نظارت ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: سازمان صمت علاوه بر تامین کالاهای اساسی بر روند توزیع این کالاها در سطح استان نظارت دارد و این اقلام اساسی از طریق فروشگاه های منتخب صنفی در بین مردم توزیع می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه رصد بازار روزانه به صورت مستمر انجام می شود گفت: نظارت بر بازار گوشت قرمز، گوشت مرغ، زولبیا و بامیه، آش و حلیم و سایر اقلامی که در ماه رمضان بیشترین مصرف را دارد افزایش می یابد.

مسلمی ابراز کرد: از همشهریان عزیز درخواست داریم هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد لازم با متخلف انجام شود.

وی از افزایش نظارت بر فعالیت نانوایی ها به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان رسیدگی به تخلفات در کمترین زمان انجام شده و پرونده متخلفان تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی معرفی می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۱۱ هزار واحد صنفی در استان زنجان مورد بازرسی قرار گرفته است عنوان کرد: در این بازرسی ها ۷۳۲ مورد پرونده تخلفات تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی با تاکید بر اینکه ارزش این پرونده ها بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال برآورد شده ابراز کرد: بیش از ۵۱۰ واحد مورد محکومیت قرار گرفته اند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر