logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۰۶۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان در گفت وگو با موج رسا:

شرایط زنجان از نظر شیوع کرونا همچنان بحرانی است

شرایط-زنجان-از-نظر-شیوع-کرونا-همچنان-بحرانی-است
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه همچنان روند شیوع کرونا باعث شده شرایط استان در وضعیت بحرانی قرار گیرد گفت: برنامه های هیئت های مذهبی در ماه مبارک رمضان لغو شده و به صورت مجازی خواهد بود.

رضا عسگری در گفت و گو با خبرنگارموج رسا  با اشاره به اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان زنجان بسیار نگران کننده است اظهار کرد: به صراحت می توان گفت از لحاظ شیوع کرونا همچنان روند مبتلایان در زنجان روند صعودی به خود گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه با این شرایطی که در زنجان حاکم است تعطیلی ها کماکان ادامه خواهد داشت تصریح کرد: این تعطیلی ها تا هر زمانی که زنجان از وضعیت قرمز خارج شود اعمال خواهد شد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه امیدواریم با تدابیر و راهکار هایی که پیش رو گرفتیم بتوانیم بر شیوع کرونا فائق بیاییم عنوان کرد: تا به امروز اصناف و کسبه ها همکاری بسیار خوبی با ستاد مقابله با کرونای استان داشته اند و قطعا این همکاری تا بهبود شرایط زنجان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه معدود اصنافی هم که به دستور العمل های ستاد مقابله با کرونای استان توجهی نداشته اند تذکر داده شده است ادامه داد: اصنافی هم داشتیم که به تذکرات توجهی نکرده اند که توسط مرکز بهداشت استان پلمب شدند.

عسگری با تاکید بر اینکه نظارت ها به جد در سطح شهرستان زنجان انجام می شود گفت: در قالب طرحی که در سطح زنجان اجرا شد از افرادی که بدون ماسک تردد می کردند تست کرونا گرفته شد که تقریبا تست صد در صد آن ها مثبت شد.

وی تاکید کرد: اصنافی که در گروه یک قرار دارند به جد باید دستور العمل های ابلاغی ستاد کرونای استان را رعایت کنند و مردم نیز در مراجعه به این اصناف موارد بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان توسط هیئت های مذهبی افزود: از همه هیئت های مذهبی درخواست کردیم با توجه به شرایط شیوع کرونا از برگزاری مراسمات خودداری کنند و در این ایام مراسمات مذهبی از طریق شبکه تلویزیونی برای مردم پخش شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر