logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۰۶۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور مطرح کرد

پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان قزوین در انتظار تزریق اعتبار

پروژه-دو-خطه-کردن-راه-آهن-زنجان-قزوین-در-انتظار-تزریق-اعتبار
مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور از پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان قزوین خبر داد و گفت: تکمیل پروژه در انتظار تامین اعتبار است.

علی خدایی  در گفت وگو با موج رسا با اشاره به وضعیت دوخطه کردن راه آهن زنجان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه به ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و همچنان این پروژه فعال است.

وی با بیان اینکه استاندار زنجان اخیرا از فعالیت این پروژه بازدید کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت کار و فعالیت پیمانکاران و کارگاه ها قرار گرفتند خاطر نشان کرد: کمر همت بستیم تا پروژه را در موعد مقرر خود به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با اشاره به اینکه در صورت تامین به موقع اعتبار و همت مسئولان در زمان مقرر پروژه به بهره برداری می‌رسد  تصریح کرد: زمان بهره برداری این پروژه اواخر خردادماه امسال پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت پروژه راه آهن زنجان قزوین در سه قطعه تعریف شده و اتمام دوقطعه تا پایان خرداد ماه قطعی است و پروژه در مرحله ای قرار دارد که تامین مالی زمان افتتاح پروژه را تعیین می کند.

خدایی بایان کرد: به شرط تخصیص و تامین اعتبار می توانیم این پروژه را در زمانیکه قول دادیم به بهره برداری برسانیم تا مردم بتوانند از این پروژه منتفع شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تزریق اعتبار یکی از ضروریات است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر