logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۰۶۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

اعمال محدودیت تردد خودروها در زنجان تشدید یافته است

اعمال-محدودیت-تردد-خودروها-در-زنجان-تشدید-یافته-است
جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: با تاکید ستاد کرونای استان اعمال محدودیت ترددها در محورهای مواصلاتی استان تشدید شده است.

مهدی مینا خانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه همچنان اعمال محدودیت در مبادی ورودی زنجان به جد اعمال می‌شود اظهار کرد‌‌:علاوه بر استقرار نیروهای پلیس راه در مبادی ورودی شهر تردد ها توسط دوربین های مداربسته در محورهای استان کنترل می‌شود.

وی با بیان اینکه باتوجه به شرایط قرمز استان خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی به زنجان ممنوع است ابراز کرد: اعمال محدودیت ها تا زمان اعلام ستاد مقابله با کرونای استان ادامه دارد.

جانشین پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: اگر خودرویی بدون مجوز از استان خارج شود و یا یک خودروی غیر بومی به استان وارد شود بدون اغماض اعمال قانون خواهد شد.

وی با بیان اینکه ستاد کرونای استان بر اعمال محدودیت ها تاکید دارد گفت: اگر راننده ای پلاک خودروی خود را دستکاری کند علاوه بر اعمال جریمه راننده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد که مواردی از این قبیل در استان زنجان داشتیم که به مراجع قضایی معرفی شدند.

میناخانی با تاکید بر اینکه با اعمال محدودیت ها تردد در محورهای استان روان است گفت: محدودیت‌ ها موجب کاهش تصادفات جاده ای شده و در حال حاضر نیز هیچگونه مشکلی در استان زنجان نداریم.

وی خاطر نشان کرد: خودروهای عمومی شامل خودروهای امدادی، آمبولانس، آتش نشانی و برخی از خودروهای اداری می‌توانند در محورهای استان زنجان بدون هیچ مشکلی تردد داشته باشند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر