logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۰۶۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

مشکلات حوزه تولید به عدم مدیریت بر می‌گردد/ اگر چند مدیر جهادی در زنجان داشتیم، مشکلات حوزه تولید به راحتی قابل حل بود

مشکلات-حوزه-تولید-به-عدم-مدیریت-بر-می‌گردد-اگر-چند-مدیر-جهادی-در-زنجان-داشتیم،-مشکلات-حوزه-تولید-به-راحتی-قابل-حل-بود
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه حل مشکلات حوزه تولید نیاز به حرکت جهادی مدیران دارد گفت:برخی از مشکلات و موانع تولید کشوری بوده وبرای حل آن باید اقدامات ریشه ای و قانونی انجام شود.

علی یگانه فرد در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی استان اظهار کرد: برخی از مشکلات و موانع تولید کشوری بوده و برای حل آن باید اقدامات ریشه ای و قانونی انجام شود.

وی با بیان اینکه یکی از این مشکلات تعهدات ارزی بوده که توسط بانک مرکزی ایجاد شده است تصریح کرد: این مشکل صادرات موقت برخی از واحدهای تولیدی استان را مختل کرده و تا به امروز هیچ گام موثری برای رفع آن برداشته نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با تاکید بر اینکه برخی از مشکلات به نواقصات قانونی برمی‌گردد ابراز کرد: یکی دیگر ازمشکلاتی که تولید کنندگان چاقو در استان زنجان با آن مواجه هستند مشکل محدودیت های پستی است که چاقو سازان نمی توانند محصولات تولیدی خود را پست کنند.

وی عنوان کرد: سال هاست که قول داده اند این مشکل را در سطح کشور مطرح کرده و نسبت به حل آن اقدام کنند اما این مشکل همچنان پابرجا بوده و فعالیت چاقو سازان را مختل کرده است.

یگانه فرد با اشاره به اینکه برخی از مشکلاتی که واحدهای تولیدی استان زنجان با آن مواجه هستند به عدم مدیریت استانی بر می گردد ادامه داد: یکی از مشکلات این است که هربانکی برای ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی ساز و کار خود را دارد و هیچ مدیریت یکپارچه ای برای بانک ها دیده نشده است.

وی با بیان اینکه بانک ها برای ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی پروسه پیچیده ای را ایجاد کرده اند گفت: یکپارچه سازی فعالیت بانک ها به سو مدیریت باز می‌گردد که سال هاست این مشکل تولید کنندگان را رنج می دهد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه جلسات مختلفی در طول سال های گذشته برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف برگزار می شود اما متاسفانه خروجی این جلسات منجر به نتیجه نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه مهم ترین بحثی که در استان زنجان با آن مواجه هستیم به عدم مدیریت برمی گردد یعنی گیر کار ما در حوزه مدیریت است خاطر نشان کرد: اگر چند مدیر جهادی در استان زنجان داشتیم همه مشکلات حوزه تولید به راحتی قابل حل بود.

یگانه فرد با اشاره به اینکه باید برای حوزه تولید با دید مثبت نگاه شود با دیدی که علاوه بر رونق تولید موجب اشتغال زایی در استان می شود اظهار داشت: اگر به فعالان اقتصادی با دیدگاه خدمتگذاران حوزه تولید نگاه شود علاوه بر اشتغال زایی موجب رونق اقتصادی استان می شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر