logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۰۶۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار خرم‌دره خبرداد

رهگیری خانه به خانه بیماران کرونایی در قالب طرح شهید سلیمانی در خرم‌دره

رهگیری-خانه-به-خانه-بیماران-کرونایی-در-قالب-طرح-شهید-سلیمانی-در-خرم‌دره
فرماندار خرم‌دره گفت: رهگیری خانه به خانه بیماران کرونایی در قالب طرح شهید سلیمانی در خرم‌دره انجام می‌شود.

حجت محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با قوت در شهرستان خرم‌دره اجرایی می‌شود و رهگیری بیماران در قالب این طرح انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به منظور اجرای مطلوب طرح شهید سلیمانی هر روز از ساعت 11 تا 13 با حضور دستگاه‌های عضو ستاد جلسه برگزار می‌شود، ادامه داد: پایش بیماران با محوریت اداره بهداشت انجام و واحدها بررسی و رهگیری‌های لازم را انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح رهگیری خانه به خانه و قرنطینه افراد در قالب طرح شهید سلیمانی دنبال می‌شود، بیان داشت: در شهرها توسط بخشداری و در روستاها توسط دهیاران اطلاع رسانی‌های لازم به مردم انجام می‌شود.

فرماندار خرم‌دره ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی تنها اصنافی که ارزاق مردم را ارائه می‌کنند، فعالیت دارند و مابقی اصناف از جمله اماکن آموزشی، مذهبی و باشگاه‌های ورزشی تعطیل است.

محمدی یکی از مشکلات شهرستان خرم‌دره را مهاجر پذیر بودن عنوان کرد و گفت: ورود کارگران و مهاجران به این شهرستان در قرمز شدن وضعیت کرونایی تاثیرگذار است.

وی گفت: برگزاری دورهمی‌ها، تجمعات و عدم رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی نیز در این زمینه همچون سایر مناطق کشور تاثیرگذار است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر