logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۰۶۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

کرونا، فرصتی برای طراحی برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی ایجاد کرد

کرونا،-فرصتی-برای-طراحی-برنامه‌های-فرهنگی-در-فضای-مجازی-ایجاد-کرد
معاون فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا تمام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تحت تاثیر قرار گرفته اما فرصت جدیدی نیز برای برنامه‌ریزی پیرامون راهیان نور در فضای مجازی ایجاد کرده است.

محمدرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با شیوع ویروس منحوس کرونا تمام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تحت تاثیر قرار گرفته اما فرصت جدیدی نیز برای برنامه‌ریزی پیرامون راهیان نور در فضای مجازی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه برگزاری اولین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز، یکی از برنامه‌هایی است که در این راستا طراحی شده است، خاطرنشان کرد: این جشنواره در ۲ سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

عیسی‌خانی، موضوعات جشنواره را دفاع مقدس و شهدا بیان کرد و افزود: جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌‌ساز در بخش‌های هنرهای تجسمی، تئاتر، فیلم کوتاه، ادبیات، موسیقی و شعر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه این جشنواره ویژه دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، اساتید و کارمندان دانشگاه‌ ها است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره که ویژه استان زنجان است، ارسال کنند.

وی، آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱ اردیبهشت‌ماه عنوان کرد و اظهار داشت: آئین اختتامیه استانی جشنواره از یکم تا ۱۳ خردادماه در یکی از دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

عیسی‌خانی با بیان اینکه آثار برگزیده در مرحله استانی به جشنواره ملی راه پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: جوایز جشنواره شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایز نقدی و غیرنقدی است.

وی افزود: معرفی به جشنواره‌های کشوری، عضویت در انجمن هنرهای دانشجویی، شرکت در کارگاه‌ها و وُرک‌شاپ‌های آموزشی و... از دیگر مزایای برگزیدگان این جشنواره است.

عیسی‌خانی گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال جشنواره در فضای مجازی به نشانی @jashnvareh-zn  مراجعه کنند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر