logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۰۶۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان:

تبلیغات رنگارنگ به منزله اصلح بودن فرد نیست/ مردم حفظ نظام را با سایر مسائل گره نمی‌زنند

تبلیغات-رنگارنگ-به-منزله-اصلح-بودن-فرد-نیست-مردم-حفظ-نظام-را-با-سایر-مسائل-گره-نمی‌زنند
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: تبلیغات رنگارنگ به منزله اصلح بودن فرد نیست همانگونه که شعارهای آزادی بیان و ایجاد عدالت فریبی بیش نبوده است.

رضا رحیم‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در چهار دهه گذشته مردم ایران در همه صحنه‌های اجتماعی و سیاسی علیرغم فراز و نشیب‌های موجود از سوی دشمنان و برخی سرکردگان وعوامل داخلی پای نظام هستند.

وی افزود: وفاداری مردم برای انقلاب و تدوام آن در همه عرصه‌ها وجود داشته و اوج این وفاداری علیرغم غائله سال 98 به برگزاری پرشور و باشکوه مراسم تشیع سردار شهید سلیمانی برمی‌گردد که علیرغم تحلیل‌های سیاسیون برای حضور کمرنگ رقم خورد و مردم با حضور میلیونی در این مراسم، بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کرده و نشان دادند که حفظ نظام را با سایر مسائل گره نمی‌زنند.

کارشناس مسائل سیاسی برضرورت افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: کارگزاران، مسئولان، تصمیم‌سازان، تصمیم گیران و دولتمردان در این زمینه مسئولیت دارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم ایران در سال‌های گذشته علیرغم ناکارآمدی دولت به ویژه در عرصه اقتصادی و سیاست خارجی که اقتصاد کشور را به سیاست خارجی و برجام گره زدند که نتیجه‌ای نداشت، اما هرگز از اصول و آرمان‌های انقلاب دور نخواهند شد.

رحیم‌پور خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود علیرغم بی‌تدبیری‌های دولت، محدودیت‌های کرونایی و مشکلات معیشتی مردم حضور نزدیک به 60 درصدی در انتخابات آتی داشته باشند.

وی با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری، گفت: کاندیدای اصلح باید متدین، مومن، کاردان، کاربلد، نترس، شجاع، حامی مستضعفان، دارای برنامه ودلسوز مردم باشد تا در دولت آینده به دولت اسلامی برسیم.

کارشناس مسائل سیاسی برضرورت پرهیز از تبلیغات نادرست و فریبنده و رنگارنگ از سوی کاندیداها تاکید کرد و گفت: تبلیغات رنگارنگ به منزله اصلح بودن فرد نیست همانگونه که شعارهای آزادی بیان و ایجاد عدالت فریبی بیش نبوده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان ادامه داد: ضروری است با توجه به کارنامه دولت و استفاده از تجارب انتخابات گذشته، واقعیت‌ها را دیده و به عملکردها رای داد تا رئیس جمهور در خور شان مردم ایران اسلامی انتخاب شود.

رحیم‌پور حفظ استقلال را مهمترین دستاورد نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: بستن با غربی‌ها در دوران قاجاریه و پهلوی کشور را به جایی نرساند و امروز هم تکیه بر غرب مشکلات کشور را حل نمی‌کند.

وی قرارداد 25 ساله چین را میمون و مبارک و خنثی‌کننده تحریم‌ها عنوان کرد و افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری و و همکاری با کشورهای شرق بدون نیاز به غرب موجب هراس در دل دشمنان شده است چرا که غربی‌ها نیز می‌دادند معادلات در آینده به نفع شرق خواهد بود.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: ضروری است مردم با مطالعه و بررسی، نیروهای انقلابی و دلسوزی که به مردم دلبستگی دارند را در انتخابات آتی انتخاب کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر