logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۰۶۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان خبر داد؛

۳۰ اردیبهشت آخرین مهلت ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران زنجان

۳۰-اردیبهشت-آخرین-مهلت-ثبت‌نام-حوزه‌های-علمیه-خواهران-زنجان
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان گفت: ۳۰ اردیبهشت آخرین مهلت ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران زنجان محسوب می‌شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن صادقی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پذیرش حوزه‌های علمیه استان زنجان آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۲۵ بهمن ماه تا ۳۰ اردیبهشت ماه در این دوره ثبت‌نام کنند.

وی افزود: در سطوح یک، دو و سه در استان زنجان پذیرش حوزه‌های علمیه انجام می‌شود.

این مسئول از راه‌اندازی رشته مشاوره اسلامی در حوزه علمیه خواهران زنجان خبر داد و گفت: راه‌اندازی این رشته تحولی بزرگ در حوزه‌های علمیه خواهران ایجاد می‌کند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان با اشاره پیگیری دریافت مجوز دکتری فقه خانواده خبرداد و گفت: دریافت این مجوز مقطع دکتری را غنا می‌بخشد.

حجت‌الاسلام صادقی تصریح کرد: حوزه‌های علمیه خواهران هویت بانوان اسلامی محسوب می‌شود و هویت بخشی به بانوان مسلمان در عرصه‌های مختلف مهمترین هدف این حوزه‌ها است.

وی گفت: حوزه فعالیت‌های دینی با پیروزی انقلاب اسلامی احیا شد و امروزه در عرصه‌های مختلف می‌درخشد و بانوان فرهیخته را تربیت می‌کند تا این بانوان در گسترش معارف اسلامی تلاش کنند.

این مسئول یادآور شد: یکی از آثار حوزه‌های علمیه زمینه‌ سازی برای تمدن اسلامی در عرصه‌های مختلف است که بانوان استان زنجان به ویژه در نظریه پردازی پا به پای مردان حرکت می‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان، ماه رمضان را ماه میهمانی خداوند متعال عنوان کرد و گفت: میهمانی ماه رمضان بسیار گسترده‌تر از میهمانی حج است و باید از آمادگی بیشتری برخوردار باشیم.

حجت‌الاسلام صادقی ادامه داد: فرصت و زمان ماه رمضان ویژه است که هر کس بتواند از این فرصت استفاده کند، سعادت بیشتری نصیب انسان می‌شود.

وی از پذیرش ۳۸۰ نفر در دوره جدید در حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد و گفت: علاقه‌مندان باید دارای شرایط لازم برای ثبت‌نام باشند.

این مسئول با بیان اینکه بیش از یک هزار نفر در حوزه‌های علمیه استان زنجان تحصیل می‌کنند، افزود: در حال حاضر همه فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در بستر سامانه مجازی مدرس انجام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر