logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۰۵۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان:

22 فروردین آخرین مهلت ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا/ سرشماری سال 95 مبنای برگزاری انتخابات

22-فروردین-آخرین-مهلت-ثبت‌نام-انتخابات-شوراهای-اسلامی-روستا-سرشماری-سال-95-مبنای-برگزاری-انتخابات
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: 22 فروردین آخرین مهلت ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا محسوب می‌شود.

خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: امروز آخرین فرصت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها است که کاندیداها باید در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه کاندیداها تا ساعت 18 عصر فرصت دارند با حضور در بخشداری‌ها یا از طریق ایپلکیشن موبایلی در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کنند، ادامه داد: از معتمدین و افراد توانا و توانمند برای عضویت در شوراهای اسلامی دعوت می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای روستا از ساعت هشت صبح روز 16 فروردین آغاز شده و تا 18 امروز ادامه دارد.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مبنای برگزاری انتخابات، سرشماری سال 1395 است، افزود: روستاهای بالای 20 خانوار و 100 نفر می‌توانند در این دوره انتخابات نماینده داشته باشند.

مرادی تصریح کرد: در انتخابات امسال نیز این سرشماری مبنا قرار گرفته است اگر چه ممکن است برخی روستاهای استان دارای خانوارهای اضافی باشند اما باید مر قانون اجرایی شود.

وی با بیان اینکه از کاندیداها انتظار داریم در زمان در نظر گرفته شده در این دوره انتخابات شرکت کنند، تصریح کرد: نتایج ثبت نام این دوره انتخابات شوراهای روستا فردا اعلام می‌شود./ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر